1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

jeejee, and jeejee

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi petrau 22.05.2002.

  1. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muistakaa kaikki että kun väännätte noita leffoja niin muistakaa eheyttää kiintolevy/t, kone tilttas 99% kohdalla ja kiinto sanoi sopimuksen irti jonka jälkeen kärvähti emo #¤%#le.
    Mutta siitä huolimatta Hauskaa kesää kaikille !!! Ja morjens !!
     
    Viimeksi muokattu: 23.05.2002
  2.  
  3. Quest_85

    Quest_85 Guest

    Sulla on ollut tosi huono säkä... Mulla ei oo mitään ongelmii...
     
  4. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Ja jos tuo on leffojen kääntämisen vika, niin minä olen Erkki. Olisihan kovalevysi voinut tiltata esim. jotain peliä pelatessa. Ja riippuuhan se tietysti mikä Biltemasta ostettu kovalevy siellä koneessa on.
    Ja tuosta eheyttämisestä sen verran, että se kannattaa suorittaa silloin, kun kovalevyllä on mahdollisimman vähän (mieluiten ei yhtään) leffaprojektia. Vobitkin vie sopivan kokoisia paloja kovolta, jolloin niitä on erittäin raskas / hankala eheyttää / siirtää.
     
  5. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enpä tossa viestissä varsinaisesti väittänytkään että se johtuisi juuri tuosta leffojen teosta. Tapahtuma todennäköisesti oli vain muutaman asian yhteensattuma :) Tuo kiintolevy oli hieman viallinen ( meni takuuseen ) emoahan ei mikään enää korvaa mutta eihän nuo niin kalliita enää ole. Saakos sieltä Biltemastakin jo noita kovalevyjä ;)
    Ja tuo kommentti tuosta eheyttämisestä kyllä pitää paikkansa, ja eihän nuo vobit varsinaisesti "pirstouta" levyä. Koska ne ovat kooltaan isoja.
    Ja vielä noista kovoista, olen käyttänyt pääasiassa IBM:n sekä maxtorin levyjä. Tiedä noista mutta hyvin ovat toimineet, ilman valmistevirheitä.

    ps. tuo edellinen viesti vaan siksi kun otti niin sanotusti hermon päälle :) Ja se leviäminen olisi kyllä voinut sattua tilanteessa kuin tilanteessa koska se levy oli jo valmiiksi viallinen.
     
  6. ykidude

    ykidude Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2002
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vieläkö Petrau roikkuu täällä? Eikös sun pitänyt siirtyä muille maille... =)

     
  7. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, vielähän täällä :)
    Eipä viitsi näin hyviä sivuja kuitenkaan unhoittaa....
    Jos välillä potuttaa niin ei pitäs tänne niitä purkaa..
    Sorry vaan jos oon mielipahhoo jollekulle aiheuttanut.
     

Jaa tämä sivu