1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ja kohta pelittää xbox360 backup-pelit

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi kimsor 27.12.2005.

  1. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin, kaikissa konsoleissa kun tuo firmwaren vaihto johonkin DVD-asemaan ei ole mikään ratkaisu. Esim. pleikkarissa ei edes ole erillistä firmwarea DVD-asemalle.
    Toisaalta tuo on aika kämänen juttu. Joutuu kohtalaisen paljon kikkailemaan, jotta saa kopiot toimimaan ja itse pelien kopiointi on myöskin vaikeaa. Ainakin niin, että ne myöskin toimivat.
    Myöskään homebrewit ei toimi tuolla.
     
  2.  
  3. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Toisaalta Microsoftille tuosta on se hyöty, että todellakin käytetään oikeinden backuppien kanssa, koska warepelejen toimimaan saaminen on jo jonkinmoinen saavutus.
     
  4. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse asiassa itse uskon tilanteen olevan aivan päinvastainen.
    Nyt on netti pullollaan ihan toimivia "backuppeja", joita joku pienempi ryhmä levittää ja koska imagen teko (Siis toimivan sellaisen) teko on kovin työläs rupeama loppujen lopuksi, niin harva jaksaa ihan oikeasti ottaa alkuperäisistään backuppeja.
     
  5. SAIchi

    SAIchi Member

    Liittynyt:
    15.08.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mietin tuossa, että toimiiko tuo firmware-kikka import-pelien kanssa? Tilasin tuon Dead Risingin tyhmyyksissäni kun luulin että se oli aluekooditon. Nyt sormet syyhyää kun peli on kädessä mutta boksi ei sitä pyöritä.
     
  6. Shiron

    Shiron Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ainakaa vielä toimi import-pelit firmwarekikan kanssa, jollei sitten ole region free peli.
     

Jaa tämä sivu