1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jäin koukkuun: Battlestar galactica

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi vgran 19.02.2009.

  1. vgran

    vgran Guest

    Yleensä en tykkää katsoa kopio-sarjoja mutta tämä bsg sarja(1.tuotanto) sai minut koukkuun. Sarjassa on jotain mikä pakottaa minut aina katsomaan seuraavan jakson vielä vaikka keittiössä kattila porisee jo yli.
    2. 3. ja 4. kaudet tulossa jo ja en yhtään pistä pahaksi jos joku jo vähän rakoilee mitä kausissa suurpiirtein tapahtuu.
     
  2.  
  3. Euphemos

    Euphemos Regular member

    Liittynyt:
    13.07.2005
    Viestejä:
    2,607
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siis mitä helvettiä, oot koukussa ja haluat tietää ETUKÄTEEN, mitä tulee tapahtumaan? Ei pyhä sylvi... sarja ihan oikeasti pysyy jännittävämpänä, kun pidät silmät kiinni jokaisen alkuintron aikana, aivan turha noita tapahtumia on lähteä spoilaamaan.
     
  4. abla

    abla Regular member

    Liittynyt:
    12.10.2007
    Viestejä:
    346
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse katsoin myös juuri ensimmäisen tuotantokauden ja jäin koukkuun.
    En tiedä saako tästä puhua tällä alueella tai muutenkaan puhua, mutta en mistäkään löydä hyvälaatuista toista kautta, mistä itse hankkisit?(laitetaan bannien uhalla)
     
  5. Tonzales

    Tonzales Member

    Liittynyt:
    06.05.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekin olen koukussa, mutta katsonut jo kaudet 1,2 ja 3. Ne saa suoraan vaikka Anttilan hyllystä;) Hirveä hinku nähdä 4. tuotantokausi -- sitä odotellessa.
     

Jaa tämä sivu