1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iTunes + iPod Classic 120gt

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi 5768m 08.10.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. 5768m

    5768m Member

    Liittynyt:
    16.08.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,

    suoraan asiaan. Olen huomannut, että lähes joka kerta, kun kytken
    iPodin tietokoneeseen se jää jumittamaan ja se on pakko nollata.
    (keskinäppäin ja menu)
    Se tapahtuu aina kun akku on miltei loppu.
    Olen kokeillut odottaa aika kauankin että se alkaisi synkronoimaan mutta se jämähtää aina päävalikkoon.


    Sain kys. iPodin kesäkuussa. Kun se oli n. kuukauden ollut käytössä, huomasin mm., että se saattoi aivan yhtäkkiä sammua täysin itsestään kesken kappaleen kuuntelun. Minun täytyi painaa esim. keskinäppäintä että se alkoi pelaamaan uudestaan. Tätä ei kuitenkaan muistaakseni käynyt kuin pari kertaa ja sen jälkeen se on toiminut moitteettomasti.

    Lisäksi siinä on ainakin kaksi biisiä joita se ei soita ollenkaan. Ne ovat iPodissa ja toimivat iTunesissa.
    Kun kytken iPodin koneeseen, minulle ei tule mitään sanomaa että näissä kyseisissä biiseissä olisi mitään virheitä.
    Ne toimivat kyllä sitten tietysti jos lataan aivan eri tiedoston.

    Seuraavaksi. Avatessani iTunesin käynnistä-valikosta näyttöön tulee seuraava ilmoitus:
    "odota. Windows määrittää iTunes- kokoonpanoa."
    Jos odotan, se valittaa ettei löydä ohjelman sijaintia.
    Jos avaan iTunesin auki klikkaamalla musiikkitiedostoistani jotain tiedostoa, se aukeaa täysin normaalisti ja siellä on kaikki kappaleet yms.

    Mikä ihme on vialla?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu