1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Isojen pelien asennus epäonnistuu

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi buusaman 04.11.2019.

  1. buusaman

    buusaman Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei, olen yrittänyt nyt asentaa far cry new dawn, gta v ja muitakin pelejä poislukien steamin kautta asennettavat.

    Joka kerta tulee error ISDone.dll tai siihen liittyvä error.

    Olen koittanut kaikki neuvot mitä googlettamalla löytyy.
    C: asema on ssd ja jaettu niin että osa siitä on d: asemaa.
    c: asemalla on n. 40gb/77gb tyhjää ja d: 29gb/146gb. Lisäksi on j: asema joka on hdd 519gb/914gb.

    Olen koittanut esim virtuaalimuistin kanssa kikkailua ja lisätä .dll joka puolelle yms.
    Onko mahdollista saada tuo d: asemam tila takaisin c: asemalle?
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,782
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    GTA 5 vaatii vähintään 65GB tilaa ja sitä tilaa on hyvä olla siellä levyllä toki senkin jälkeen vielä. Far cry taitaa vaatia "vain" 30 GB. Niin ja mitä pikaisesti tuota virhekoodia hain, niin muistin/ levytilan määrää esitettiin ongelmaksi jollain sivustolla.
     
  4. buusaman

    buusaman Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen yrittänyt asentaa kaikille kolmelle asemalle, hdd tilaa ainakin tarpeeksi... 8gt muistia pitäis riittää ainakin gta v. Ongelma alkoi mun mielestä päivityksen jälkeen.

    Jos asennan win 10 uudelleen asetuksista (-> Palauttaminen -> Aloita) niin saanko sieltä osioitua tuon d: aseman tilan takaisin c: asemalle ja mieluiten niin että asetukset ja henkilökohtaiset tiedot säilyisivät toki ei ongelma puhdaskaan asennus.
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2019
  5. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,782
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Klikkaa hiiren oikealla käynnistävalikkoa ja valitse levynhallinta.
    Levynhalinnassa klikkaa hiiren oikealla sitä D osiota ja poista se ja jatka etenmistä eteen tulevien ohjeiden mukaan.
    Ota tarvittaessa vaikka kuvankaappauksia ja pistä tänne jos tulee jotain kysyttävää.

    Nyt on pakko tunnustaa, että en tähän hätään muista saiko sen liitettyä normaalisti takaisin yhtenäiseksi levyksi kun on kyse järjestelmälevystä, mutta testaamallahan se selviää.
     
  6. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Muistaakseni C-osion laajentaminen onnistuu jos D-asema on suoraan C:n oikealla puolella levynhallinnassa, kun se poistetaan, (siitä tulee varaamaton osio), jonka jälkeen C laajennetaan.
     
    *Trinity* kiitti tästä.
  7. buusaman

    buusaman Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vuo eipä tuo onnistunut, D: aseman poista kohta harmaana eikä voi klikata sitä vaikka d onkin c oikealla heti ilmeisesti.

    Minulla on win 7 -> win 10 ilmainen päivitys. jos asennan täysin puhtaana niin käykö tuo win 7 key asennuksessa? Näin saisin ainakin tuon d: tilan c asmalle ja mahdollisesti poistuisi alkuperäinen ongelmakin....?
     
  8. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Windows 10 on kaiketi aktivoitu. Kun asennat sen uudelleen samalle koneelle, se aktivoituu uudelleen automaattisesti, kun asennuksen yhteydessä valitset vaihtoehdon "Minulla ei ole tuotetunnusta", sen sijaan että tarjoaisit Win 7:n tunnusta.
     
  9. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Jotain hämminkiä tuossa on, kun ei anna osiota poistaa. Viittaa mielestäni siihen että siellä on jotain käyttöjärjestelmän tai muita aktiivisia ohjelman osia, mikä estää osion poiston.
    Poista uudelleen asennuksessa kaikki levyn levyosiot.
     

Jaa tämä sivu