1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod vai Creative?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi maxim 19.06.2006.

1. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo mä ainakin oon ostanut iPodiin verkkolaturin hintaan 15,90e anttilasta. Tuli vielä tupakansytytinlaturi samas paketis.

Jossaki arvostelus joskus verrattiin iPod miniä ja Creativen vastaavaa. Paperilla Creative oli paljon parempi (mm. suurempi kapasiteetti, fm-radio, audio-sisääntulo) ja vielä halvempikin, mutta siltikin iPod voitti testin aika 100-0.

Viimeksi muokattu: 08.07.2006
  2.  
  3. wolmari

wolmari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan samanlailla se käy Creativessa biisien listaus ja samalla tyylillä valikkojen selaus käy nopeasti ku pistää sormen tarpeeksi alas siihe TouchPadiin. Ostin aikoja sitten Creative Zen Touch 20gb soittimen ja en ole ollu kuin tyytyväinen hankintaan. iPodien huonoin ominaisuus ehkä just on hinta ja senki takia päädyin Creativeen ja en ole katunu päivääkään osto päätöstäni.

Viimeksi muokattu: 08.07.2006
  4. kujaki

kujaki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos siirtää muulla kuin i-tunesilla niin eihän niitä silloin voi soittaa ipodilla - Mulla on 2gigan ipod Nano.

... vai voiko?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. teemu_h

teemu_h Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse mietin kans Creativea ja Ipod videota mutta päädyin Creativen Sleek Photoon koska Ipod oli niin leluisen tuntuinen kädessä (jos painoi hieman sormella muualta kuin siitä hiplausrenkaasta niin se muovi napsui painettaessa) ja se naarmuuntuu todella helposti ruman näköiseksi (varsinkin musta). Enkä varsinaisesti tarvitse video-ominaisuutta kun on kannettavakin josta voi katsoa videot. Akku kestää 30 gigan versiossa vain 14 tuntia ja tuossa Creativen photo mallissa 19. Olen tyytyväinen valintaani mutta huolissani hieman siitä että miten tuo kuulokeliitin kuluu, no pitää olla varovainen. Hinta puolsi kovasti myös Creativeen päin (yli 130 euroa halvempi kuin ipod, saksasta).

7. agent_999

agent_999 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olisin ostanut ton Creativen koska, Ipodin pitää laittaa koneseen latautumaan jos ei ole tilannut laturia. Creativella voi katsella DivX-, XviD-, WMV- videotiedostoja. no voihan tolla ipodillakin varmaan. Itehän se osti sen Creativen hyvä päätös tolta maxim:lta.

8. leksi

leksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin tänään tuon zen vision m soittimen ja ensinmäisen päivän päätteeksi en voi kuin olla tyytyväinen. Äänelaatu minusta todella hyvä valikkojen selaus onnistuu hyvin (onnistuu varmasti myös podissa)ja napit on kans hyvät

9. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ottaisin Creativen, olen ikäni ollut Creativen tallissa ja katsellut vierestä kuinka ihmiset naarmuttavat omat iPodinsa sellaisiksi että hyvä jos näkee näytöstä jotain, ja parin kuukauden jälkeen he eivät tykkää enää ratistakaan. Micro on käytössä mutta SleekPhoto olisi tarkoitus ostaa. Creativella huonoin puoli on juuri kuulokeplugi, johon on pari kertaa tullut kosketushäiriö.

Miten Vision M:ään saa tekstitykset johonkin ulkomaiseen leffaan näkymään? Ja ajoitettua oikein?

Viimeksi muokattu: 18.07.2006
  10. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja senkin voi kertoa, miten poltetaan ulkomainen leffa + tekstitykset dvd-levylle, mutta lähennä haeskelen vastausta tuohon vision m:n tekstityssysteemiin.

11. stillborn

stillborn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kahdesta creativen zen microsta hajonnut plugi, eli löystynyt käyttökelvottomaksi. Onneksi oli takuut voimassa, kolmatta laitetta ei enää vaihdettu vaan sain valita toisen laitteen. Otin Samsungin ja vielä on ainaki kestänyt.

12. leksi

leksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 18.07.2006
  13. ssepe

ssepe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ipod. itse aion ostaa philips sa178.

14. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Älkää ihmiset missään nimessä ostako niitä Philipsin mp3-soittimia. Ette saa mitään muuta kuin käyttökelvottoman palikan ja takuukuitin. Tällähetkellä parhaat näytölliset flash muisti soittimet ovat Creativella ja Samsungilla.

15. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meinaan kyllä itse ostaa Vision M:än.

16. ms55571

ms55571 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aj niin. Vision:M:aan kannattaa ostaa se näytönsuoja. Näyttö tosiaan naarmuttuu luvattoman helposti. Ja myös heijastelee ikävästi. Näytönsuojus korjaa molemmat ongelmat. Ja lisävaruste-telakointiasemakin on hyvä sijoitus. Tekee laitteesta huomattavasti monikäyttöisemmän.

Yhdistelmä DVD43 - AutoGordianKnot - ZenVision:M telakointiasemalla ja a/v-kaapelilla ovat tehneet dvd-soittimesta tarpeettoman.

17. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoituksena oli ostaa Vision M, näyttösuoja, nahkasuoja, av-kaapeli ja verkkolaturi. Telakka on turha :)

18. ms55571

ms55571 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Telakka ei ole turha, jos haluaa katsoa rugbya sängyssä maaten. Ilman telakkaa kädet väsyvät.

19. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, Rugby ei kuulu suosikkiurheilulajeihini ;) No tuota, jos liitän Visionin telkkariin niin eipä silloin telakkaa tarvita, kun kuva tulee telkkarista. Vaikka pysyyhän se hyvin siinä pystyssä.

20. ms55571

ms55571 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ^Koskaan ei ole liian myöhäistä jäädä koukkuun rugbyyn, suosittelen.

www.nrl.com :sta näkee rugby leagueta ilmaiseksi ja www.mediazone.com/rugby :sta rugby unionia, tosin maksullisesti, mutta tässä tapauksessa maksaminen kannattaa.

Kysyit tekstityksistä vision:M:aa varten. Olen siirtänyt dvd-elokuvia onnistuneesti vision:M:aan käyttämällä AutoGordianKnot-ohjelmaa, joka tekee dvd-levystä avin, jossa tekstit ovat kiinteästi. Mitään sync-ongelmaa ei ole ollut tekstien tai äänenkään kanssa. Helppokäyttöinen ohjelma, suosittelen.

21. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Huu, sitäkin olen miettinyt että miten ihmeessä osaan koskaan käyttää näitä ohjelmia, tuota toistakin vihjettä katsoin ja pitänee opetella se joskus.

Ja sitäkin olen tuumannut, että siis näkyykö Vision M:ssä TV?
    Olen 99,9 % varma että ei. Eli ei kai tässä mitään internet-selainta tai sellaista ole?

Jaa tämä sivu