1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod Touch - tiedostojen siirto-ongelma

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi murscka 05.02.2008.

  1. murscka

    murscka Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siitä ei ole kuin muutama viikko, kun sain kyseisen soittimen uutena ja vika ilmeni heti. Applen huollossa Hollannissa laite kävi, eivätkä he löytäneet mitään ongelmaa.


    Tässäpä kyseinen ongelma:

    Minulle tulee virheilmoitus: "Kopiointiyritys levylle 'Ipod...' epäonnistui. Laitetta ei ole liitetty.". Ipod heittää itsensä itunesista pois ja soittimen näytöllä lukee "synkronoidaan" ja alla on nuoli ja "kumoa". Muutamat levyt menevät ehkä hyvällä mäihällä kerralla, mutta todella harvoin. Välillä soitin nakkaa itsensä itunesista pois ilman mitään virhesanomaa. Tämä oli siis mäkillä suoritettu siirtoyritys.

    Koitin sitten pc:llä siirtää musiikkia. Sillä taaseen itunes löi itsensä ensimmäisen biisin kohdalla lukkoon ja hetken päästä tuli samantyylinen virheilmoitus mitä mäkillä. Itunesin uusin versio 7.6. on kumpaankin koneeseen asennettuna ja uudelleenasensin sen vielä mäkillä. Olen myös buuttinut soitinta ja sekään ei ole auttanut.

    Kusinen hommahan tämä on, kun joutuu moneen kertaa jotain levyä tunkemaan laitteeseen sisään ja toivoa että ei kaadu tuo systeemi. Ennen sitä vaan raahas monet levyt itunesissa ipodin musiikkeihin ja hyvin alko rullaamaan.

    Kahdella kaverillina olen koittanut siirtää biisejä laitteeseen ja se on toiminut täydellisesti. Epäilen, että näissä mun tietokoneissa luuraa itse vika eikä soittimessa..

    Toivottavasti täällä on jollain tyypillä kokemusta tästä ongelmasta ja tietää siihen vastauksen kuinka korjata asia.
     
  2.  
  3. Luici86

    Luici86 Member

    Liittynyt:
    27.07.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä on sellainen ongelma ipod touch:in kanssa että, tietokone oli remontissa, siihen asennettiin kaikki ohjelmat sun muut uudestaan.. ja otin ipodiin talteen valokuvat ja musiikit.. no nyt kun kone on kunnossa ja hain tuon itunesin siihen, että saisin taas siirrettyä tiedostoja, niin se ei suostu avaamaan tuota ipodia muuten kuin että se synkronoi sen ensin ja tyhjentää koko laitteen.. saanko mitenkään enää siirrettyä kuvia ja musiikkeja takasin tietokoneeseeni?
     
  4. jellonah

    jellonah Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2004
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itselläni on ongelma ohjelmien siirron kanssa ja tarvis pikaista apua. kun siirrän pelejä itunesillä(7.7) touchiin(2.0) tulee virheilmoitus ohjelmaa ei asennettu ipodiin. koska tapahtui tuntematon virhe (0xE8000001.)
     
  5. vilkkud

    vilkkud Guest

    Moro!
    Mul olis semmone ongelma kun ostin vähäaikaa sitte ipodtouch16gb:n enkä saa itunesista sykronoitu siihe kuvia eikä mulla lue siellä välilehdessä että valokuvat.Voisko joku auttaa että mistä niitä synkronoidaa tai oonko tehny jottain väärin.
     

Jaa tämä sivu