1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod Touch ongelma!

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Tum0 24.06.2010.

  1. Tum0

    Tum0 Member

    Liittynyt:
    24.06.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ostin tälläsen vekottimen n. viikko sitten ja ongelmia on musiikin laiton kanssa: "raahaan" musiikkia iTunesiin omista kansioistaan, sitten osa kansion musiikista tulee, osa ei. Tän jälkeen koitan raahata uudestaan ne mitkä ei tullu, sit tulee teksti "Biisit on väärissä muodoissa, iTunes muuttaa ne oikeaan muotoon" (<---ei ihan sanatarkasti, mut jotakuinki noin), tän jälkeen välkähtää n. 1s ajan "muuntaa" laatikko ja sit se on siinä. Sen jälkeen lukee et "iPod on synkroitu ja voidan irrottaa". Mä irrotan ja mitään uudestaan lisättyjä ei oo tullu. Oon lisäks kokeillu sitä "tiedosto --> lisää kansio" juttuu mut ei oo auttanu, samaa on jankuttanu. Osaisko joku auttaa?!

    Tätä onkelmaa on esiinty parilla mun kaverilla myös, ei siis johdu siitä ettenkö osais.

    Kiitokset jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Niklaz

    Niklaz Member

    Liittynyt:
    02.07.2010
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En juuri tällä hetkellä pääse käsiksi iTunesiin, mutta kirjoitan sen perusteella mitä muistista tulee.

    iTunesin musiikkikansioissa on vasemmassa laidassa biisin/artistin nimen vieressä sellanen ruksikohta jonka pitää olla valittuna jos biisin haluaa siirtää ipodiin. Tarkista tämä ensin. Jos ongelma ei johdu tästä niin:

    iTunes 9 voi tällä hetkellä lukea, kirjoittaa ja muuntaa tiedostoja joiden formaatti on jokin seuraavista MP3, AIFF, WAV, MPEG-4, AAC (.m4a) and Apple Lossless.

    Tarkastathan etteivät kappaleesi siis ole .WMA -muotoisia. (Windows Media file)

    Ipodiin siirrettävien kappaleiden tulee tietääkseni sijaita iTunesin määrittämässä kansiossa. Esim:

    Mac: Mac/User/Music/iTunes/Music
    Windows: C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Music\iTunes\Music

    tarkasta että iTunes on lisännyt kappaleet tai niiden polut kyseiseen kansioon.
     

Jaa tämä sivu