1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod touch ongelma langallisissa kuulokkeissa

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi enoleomena 23.11.2010.

  1. enoleomena

    enoleomena Member

    Liittynyt:
    23.11.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on iTouch (64Gt) ja tähän mennessä olen käyttänyt sitä melkein pelkästään langattomilla Bluetooth-kuulokkeilla, jotka ovat toimineet hienosti.
    Kuitenkin nyt talven aikaan en halua pilata niitä pakkasessa, ja kokeilin niitä typeriä valkoisia nappikuulokkeita. On kuitenkin ongelma: Heti kun johdon pääty liikkuu millään tavalla esim. taskussa, musa katkeaa. Se ei millään pysy siinä hyvin kiinni joten noin ei voi kuunnella musaa ellei ole loputtomasti samassa asennossa liikuttamatta mitään paikkaa.. Oikeastaan sen laittaminen taskuunkin on säälittävän vaikeaa. Argh!
    Niissä BT-kuulokkeissani tuli mukana johto jos ei halua tuhlata niiden akkua joten kokeilin silläkin. Sama juttu. Onkelma on sit kai soittimessa huh?

    Onko tähän helppoa ratkasua vai pitääkö mennä jäkättämään myyjälle?
     
  2.  
  3. Fenrix

    Fenrix Member

    Liittynyt:
    24.11.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, mulla oli hetken aikaa sama ongelma.

    Yksinkertainen ratkaisu on työntää kuulokkeiden plugi perille asti.

    Sitä ei vaan heti tajua kun se on sen verran jäykkä se kolo (vähn enemmän voimaa).
     
  4. enoleomena

    enoleomena Member

    Liittynyt:
    23.11.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Problem solved! Pelkäsin että rikon sen jos painaisin liikaa mutta taitaa olla vaan tätä paranoiaa kun on niin kallis laite! :)
     

Jaa tämä sivu