1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ipod Touch musiikin siirto ongelma

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Exspike 20.09.2008.

  1. Exspike

    Exspike Guest

    Noh olis semmonen ongelma mun ipodissa että en pysty siirtämään siihen yksittäisiä biisejä eli suoraan kansiosta vetämällä itunesiin. vaan se synkronoi kaikki biisit mitä koneelta löytyy. käytän itunes 7.7 ja ipod on jailbreikattu 2.0.2. Eli onko kellään saman kaltaisia ongelmia. Pikaisia Vastauksia Kiitos :)
     
  2.  
  3. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei tuplaketjuja. Ja sitä viestiketjun otsikkoa pystyy muokata jos siihen sattuu tulemaan virheitä, muokkasin nyt sen itse.
     
  4. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    iTunes synkronoi oletuksena koko Libraryn, eli kaikki biisit jotka olet sinne itse lisännyt. Joten mikäli et halua kaikkea kerralla, luo soittolistoja, ja lisää vain ne iPodiin.
     
  5. Exspike

    Exspike Guest

    ok mutta en myöskään pysty poistamaan ipodista musiikkia kaikki biisit ovat harmaita itunesissa eli niitä ei pysty mityään valitsemaan ja myöskään ipodiin ei voi tehdä soittoluetteloita
     
  6. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Otetaans nyt se ohjekirja ja katsotaan kuinka se iTunes toimii. iPodiin ei erikseen tehdä playlistejä, ne tehdään iTunesiin jonka sisältö synkronoidaan iPodiin sellaisenaan.
     

Jaa tämä sivu