1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod Touch 2G vai 3G miten erotan?

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Abexi 12.06.2010.

  1. Abexi

    Abexi Member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselle heräsi tuossa joku aika sitten tällainen ihmettelyn aihe kun ostin noin viikko sitten tällaisen 8 gigan ipod touchin, oletan toki että minulle olisi myyty uusin mahdollinen laite eli tuo 3rd generation, mutta esimerkiksi kun laitoin tuon jailbreakin tuolla Spirit Jailbreakilla se sanoi että kytkettynä on iPod Touch 2G.

    Eli kertokaapa arvoisat toverit mistä saan selvillä mikä generaatio minun ipodini on?

    Menen oitis selvittämään asian liikkeeseen jos minulle on vanha kottero myyty, koska miksi ostaisin vanhaa samaa hintaan kuin uuden saa.
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2010
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Abexi

    Abexi Member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nättiä siis. Rakkauteni applea kohtaan kasvoi entisestään. Hehkutetaan että uusi on nopeampi ja parempi ja kaikkea, mutta todellisuudessa saat samaa sontaa samoissa kansissa kuin vanhakin, siitä ei vain kerrota. Mutta jos rahaa löytyy saat uutta tekniikkaa. Kiitos Apple. (ostin tämän touchin siis lahjakortilla)
     

Jaa tämä sivu