1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod nano 8gb hinta avaamattomana

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Zeikko 21.05.2009.

  1. Zeikko

    Zeikko Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin paljon saisin iPod nano 8gb:stä, joka on avaamattomana/käyttämättömänä ja ostettu tänään? saisko 130 €?
     
  2.  
  3. gothet

    gothet Member

    Liittynyt:
    11.04.2008
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaahas, sehän riippuu siitä minkä sukupolven laite on. 3. sukupolven ipod:sta saat varmaan 80-100e. Nelosesta saa ehkä 130 euroa.
     
  4. Zeikko

    Zeikko Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Damn... saisin nimittäin 3. sukupolven ipodei tänää ja huomen 100 €... mut miks 3 sukupuolen podit on kalliimmpii ku neljännen... ainaki afterdawnin vertailus
     
  5. gothet

    gothet Member

    Liittynyt:
    11.04.2008
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    3. sukupolven ipodit ovat kalliimpi, koska niitä on vähemmän markkinoilla, vähemmän markkinoilla > hinnat korkeammat.

    Itse ostin kolmosen jouluna, hinta taisi olla 149e. Joten voisi siitä kolmosta korkeamman hinnan saada kuin aiemmin väitin.

    En usko, että sinun kannattaa ostaa sitä vain kaupatakseksisi eteenpäin, koska luulen, että et saa korkeampaa hintaa siitä. Voin tietysti olla väärässä, ties millainen kauppamies olet. :)
     
  6. Zeikko

    Zeikko Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitää saada kone, ja kun siinä kaupassa on joku synttäri tänää ja huomenna nii saa kaikkee kamaa halvalla... mut ehk mä en sit osta sitä... täytyy käydä duunis ( mun duuni mainosten jakelu ,joka on PAS-KAA
     

Jaa tämä sivu