Moro! Elikkä latasin uTorrentilla The Simpsons Movie:n ja se oli joku ihme Ipod muodossa Joku "Ipod Hender mp4" Jotakin tollasta.. Leffa näkyy justiinsa pienenä (Ipod:in näytön kokosena kai.. Ipod Nanon näytön kokosena) niinkun pitääkin. Mutta tekstejä en osaa siihen laittaa? Olen tekstit ladannut vaikka en melkeen saanu ladattua ei meinanu aukasta sitä latausta. Niin olen afterdawn:in oppaista katsonut mutta ei auttanut yhtään kun koitin sen oppaan mukaan tehdä niin en voinut lukea tekstejä koska siinä meni sen ohjelman kuva tekstejen päälle. =( Voisitteko selittää miten minä tekstitykset saan siihen? Ja siis leffa oli jo valmiiksi Ipod(nano) muodossa.. Ps. Anteeksi kirjoitus olen vähän tokkurassa vielä.. Heräsin juuri.
Tuon takia kukaan ei luutavasti auta. Oletko lukenut säännöt? Jos et tajua, tuo on piratismia, eikä sitä täällä tueta. -KokisMan
Sairasta. Jokainen meistä varmasti joskus ladannut jotain laittomasti, mutta elä perkule kerro sitä täällä tai et saa varmasti apua. Ja huonosti yritit korjata tilannetta. Muutenkin aihe joutaa jo lukkoon, ihan piratismin takia.