1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod Classic probleema

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Tourette 05.05.2010.

  1. Tourette

    Tourette Member

    Liittynyt:
    19.04.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs. iPod classic 80G onkelmaa olisi seuraavanlaista.

    Välillä en pääse mitenkään musiikkivalikkoon / kuuntelemaan musaa. En cover flown, artistin, satunnaisen, enkä minkään muunkaan kautta. Sen sijaan video, asetukset ja kaikki muut valikot toimivat normaalisti. Musiikkivalikkoon yrittäessä nappia painaessa ei tapahdu yhtään mitään. Yli 10000 biisiä on sisällä, ja akku täysi joten ongelma ei ole ainakaan niistä johtuva.

    Olisiko mahdollista, että iTunes sekoittaa soittimen jollain lailla, sillä ongelma ilmaantui iTunes 9:n asentamisen jälkeen ja iTunes tunnetusti on mitä on?

    Tämä ongelma on korjattavissa palauttamalla iPod tehdasasetuksiin ja asentamalla uudestaan kaikki. Pari kertaa jo olen tuon tehnytkin mutta ei ole oikein mukavaa siirtää 10000 biisiä viikon välein uudestaan masiinaan. Täytyy vielä koittaa asentaa iTunes 9 uudestaan (pystyykö iTunes 8:n asentamaan jos poistaa ysin, jostain luin että ei onnistuisi. 8 ainakin toimi) ja silleen, mutta onkos täällä kellään hajuakaan mistä moinen johtuu.
     
  2.  
  3. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Löytyisikö soittimeen uudempaa ohjelmistoa iTunesista?
     
  4. Tourette

    Tourette Member

    Liittynyt:
    19.04.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itunes on uusin ja soittimen ohjelmisto on uusin. Ongelma ratkesi yksinkertaisesti resetoimalla iPod. Olin tosin mielestäni ennenkin tehnyt tuon, mutta aiemmilla kerroilla olin tosiaan joutunut palauttamaan tehdasasetukset resetoinnin jälkeen. En tiedä mitä tällä kertaa muka tein erilailla mutta tuo tosiaan poisti ongelman.
     

Jaa tämä sivu