1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPod classic nano 4G 8gb?

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi tuoseli 09.09.2009.

  1. tuoseli

    tuoseli Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ostin kesän alussa ipod nano 4g 8gb muistilla ja se toimi hyvin kunnes loppukesästä se joutui pesukoneeseen. Onnesta minulla oli Happy Cearin tuotevakuutus ja minulle luvattiin korvaava tuote. Pienien kommunikointi ongelmien jälkeen Gigantista tuli viesti puhelimeen että voin hakea korvaavan tuotteen Gigantin myymälästä. Kassalla minulle annettiin 19€ omavastuuta vastaan uusi soitin. No heti huomasin että eihän tämä ole edes nano vaan pikemminkin calssic. Kysyin myyjältä että onko tämä se korvaavatuote. Vastaus oli myönteinen. Sanoin että tämä kyseinen soitin ei ollut se mikä minun piti saada. Loppujen lopuksi lähdin kotia kohti se outo soitin kädessä.

    Myöhemmin kotona katsoin Applen sivuilta mikä tämä soitin on. Se on "classic nano"? Pakkauksessa lukee isolla nano ja netissä ulkomuoto ja toiminnot vastaavat classikkia. Eli mikä soitin minulla on tällähetkellä???

    Kuva: TinyPic

    Tietoja:
    Myyty nimellä ipod nano 4G 8gb
    Nanon hinta kesän alussa 180€
    Nykyisen tuoteen hinta kuitissa 135€ (missä on mun rahat)
    USB-kaapeli pätkii (toimii välillä ja välillä ei)
     
  2.  
  3. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu