1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iphonen akku

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi HurDur 29.08.2010.

  1. HurDur

    HurDur Member

    Liittynyt:
    28.08.2010
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meneekö tässä esim iphone 3g 8gb akku paskaksi kuinka nopeasti eli lyheneekö akun kesto kuinka nopeasti käytössä
     
  2.  
  3. takakulma

    takakulma Member

    Liittynyt:
    21.09.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ollut vuoden iPhonen 3GS puhelin eikä mulla ainakaan akun kestossa mitään ongelmia ole tullut vaikka mä lataan sitä muutenkin aina täyteen, vaikka ei olis tyhjä.
    Lataan sen joka yö varmuuden vuoksi että voi kuunnella sit huolettamusaa ym päivän aikana.

    Eipä ole tuosta akun kesto miksikään muuttunut vaikka laturissa jatkuvasti ja spotify ym. laulaa autossa pitkiäkin settejä :D

    Retkeillessä ja sit jossain missä ei oo sähköä saatavilla on tullut ongelmia. Hommasin sit tämmösen akun... http://www.omenatori.fi/product/42/ot-lisaakku Iha törkeen näppärä peli et saa lataddua puhelimen melko nopeesti 50% --> täyteen. Semmonen hätä vara ja sit ei tarvi lopettaa puhelimen käyttöö. Retkeillessä oon käyttävy tota hätävarana, jos jotain sattuu ja ei olis sit virtaa puhelimes.
     
  4. HurDur

    HurDur Member

    Liittynyt:
    28.08.2010
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    okei
     
  5. Artwave

    Artwave Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    *edit
    Näitä sääntöjä sovelletaan tarpeen tullessa myös muille alueille. - Betrayed*
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2010
  6. Automic

    Automic Member

    Liittynyt:
    17.05.2010
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    *edit quote pois - Betrayed*

    Äläpäs kuuntele häntä. Akun vaihtaminen ilman Applen valtuutusta on sopimus ehtojen vastaista myös takuu menee. Jos teet niin omahan on häpeä kun iPhone sulaa tai räjähtää jollain kiinailaisella akulla ja ei ole takuuta.
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2010

Jaa tämä sivu