1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPhone singapooresta???

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi masasd 28.01.2011.

  1. masasd

    masasd Regular member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedättekö onko siellä halvempia kuin Suomessa ?
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2011
  2.  
  3. toope

    toope Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On ne halvempia siellä.
     
  4. masasd

    masasd Regular member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistö olisi järkevä ostaa vaikka iPhone 4 16gb?
     
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis nettikauppa vai? Tuohan on siis eu:n ulkopuolelta tilaamista ja niihin sisältyy omat kommervenkkinsä(tullit jne).
     
  6. masasd

    masasd Regular member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sinne oon menossa ihan pian, että paikanpältä. Onko mitään hyvää ja luotettavaa ostopaikkaa siellä?
     
  7. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos Suomessa meinaat käyttää niin unohda ja hommaa oikeasti laadukas älykänny, esim. C7 tai N8.
     
  8. masasd

    masasd Regular member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmmm, miksi ? Nyt on kännykkänä Nokia Xpress music 5530 ja se takkuilee ja kuulemma N8 on tahmaisempi kun iPhone. Miksi ei iPhonea sieltä tänne, onhan se 25% halvempi + 5% veronpoisto tai mikä nyt onkaan. Nokiaan on vähän mennyt kiinnostus kun iPhone tuntuu vaan paremmalta :D

    Kiitos
     
  9. papolski

    papolski Guest

    Jos puhut laadukkaasta älykännykästä, niin et voi puhua edes saman päivän aikana nokialaisista LELU puhelimista. Olen Nokian asikkaana ollut lähes kymmenen vuotta, ja siinä on varmasti se reilu kymmenen puhelinta ehtinyt olemaan ja ihan tästä uudemmastakin päästä esim x6 ja juurikin tuo N8. Nyt vuoden alusta sitten hommasin tuon iPhone 4, pitkän harkinnan jälkeen. Ja en enää ikinä vaihda nokialaiseen takaisin!! Kyllä Apple on laatua Nokiaan verrattuna!
     
  10. papolski

    papolski Guest

    vielä lisätäkseni, että jos kännykältä kaipaa tuota 12megapixelin kuvanlaatua, niin mieluummin hankin sitten kunnon kameran, kuin paskan puhelimen jossa ,muihin kännykameroihin verrattuna, kohtalaisen hyvä kuvanlaatu.
     
  11. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Nokia N8 on huippu kuvanlaatu.... Ei häpeä tavan alle 50 euron digikameralla ollenkaan!
     
  12. masasd

    masasd Regular member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kröhöm... kaipasin vinkkejä iPhonen ostamisesta Singaporesta EN mitään N8 kameran hehkutusta :S
     
  13. Tsikatsika

    Tsikatsika Member

    Liittynyt:
    29.01.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt haluaisi kettuilla mutta kuinkahan moni meistä suomalaisista on oikein käynyt Singaporessa ostamassa matkapuhelimen? Saatika Iphone 4:sta? Varmasti löydät ihan itse sieltä jonkun liikkeen ja varmaan ihan omaa järkeä käyttämällä näet onko se kopio vai aito? Onnea vaan matkaan : )
     
  14. Tsikatsika

    Tsikatsika Member

    Liittynyt:
    29.01.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt haluaisi kettuilla mutta kuinkahan moni meistä suomalaisista on oikein käynyt Singaporessa ostamassa matkapuhelimen? Saatika Iphone 4:sta? Varmasti löydät ihan itse sieltä jonkun liikkeen ja varmaan ihan omaa järkeä käyttämällä näet onko se kopio vai aito? Onnea vaan matkaan : )
     
  15. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sitä meinasin, ettei se iPhone kestä pakkasta. Tiedän kyllä mistä puhun, kahdella ystävälläni lagittaa iPhone 4 niin maan perkeleesti ihan tälläisessä parin asteen pakkasessakin, että.. Puhelin mm. reagoi parin sekunnin viiveellä kosketuksiin, ohjelmien aukeaminen kestää useita sekunteja jne. C7 taas ei pätki juuri ollenkaan, ollut pari tuntia 20 asteen pakkasessa käytössä eikä viivettä tullut käytännössä lainkaan.

    Itsellä ollut käytössä kaikenkaikkiaan 27 erilaista Nokian puhelinta, on koettu yhdessä ensimmäiset värinäytöt, ensimmäiset kamerat ja ensimmäiset kosketusnäytöt, olikos nyt vuonna 2005. Tyytyväinen olen ollut jokaikiseen, ja Saatana ei ikinä saa minua käyttämään mätää omenaa. Samsung Galaxyyn voisin taipua, koska siitä olen kuullut pelkkää hyvää.

    Pointti on se, että te käsilaukkumiehet Applejenne kanssa voitte miettiä asioita kaksi kertaa.
     
  16. papolski

    papolski Guest

    "käsilaukkumiehet" :DD Taas joku nobody arvostelee ihmisiä, tietämättä ammattia, sukupuolta, ikää ym. Noh jätetään tuo kommentti omaan arvoonsa. Aika monella kaverillani on lagannut nuo kosketusnäytölliset nokialaiset pakkasella. Tosin omani (nokialaiset) ei ole eikä kyllä ole iPhonekaan. Ja sitä olen pitänyt mukanani yli tunnin juoksulenkeillä kuunnellen musiikkia ja on toiminut moitteettomasti. Kun tuo iPhone tuntuu niin täydellinen puhelin olevan, niin sitten kun yksi vika löydetään, niin mennään ihan uutisiin asti. Ei hirveästi ole nokialaisten pakkasongelmista puhuttu, mistäköhän johtuu? Kyllä minäkin mieluummin kannattaisin ja tukisin kotimaista tuotetta, mutta jos ulkomainen jätti on parempi ja laadukkaampi niin minkäs sille voi? Suosittelisin ihan vakavasti harkitsemaan iphonen kunnollista käyttöä/kokeilua ennenkuin rupeat sitä vertailemaan lelu nokiaan. Minä myös olen nuo ensimmiset värinäytöt, mp3 musiikin ja kameran nokialaisilta kokenut ja onhan ne toiminnot ym kehittyneet koko ajan. Onhan se ilmiselvää tämän muunkin kehityksen ohella...
     
  17. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    iPhone myös rikkoo autostereot. Muun muassa.

    Mikseikö nokialaisten pakkasongelmista ole puhuttu? Oliskos arvoisa herra/rouva mitään jos se syy olisi tällainen: TAKUU EI RAUKEA JOS SITÄ KÄYTTÄÄ SUOMEN TALVESSA!

    Olen käyttänyt minäpuhelinta, tai oikeammin kokeillut. Sisätiloissahan se oli ihan jees, mutta ulkona sitä ei voinut käyttää ollenkaan.

    Eikä Nokia muuten niin kauhean kotimainenkaan ole, enää.

    "käsilaukkumiehet Applejenne kanssa voitte miettiä asioita kaksi kertaa."

    True :)
     
  18. aints

    aints Member

    Liittynyt:
    12.03.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
  19. Ketsone

    Ketsone Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla ei ole ollut ipone 4 kanssa mitään ongelmia pakkasen kanssa.

    Ja tuo autostereon rikkominen johtuu siitä että se toyota ei vaan osaa lukea aplen tuotetta kun laittaa usb porttiin kiinni.ainaki ku digitoday vai mikä oli kertoi että tulee vaan loading lukemaan nii lukemis ongelma vaan.eli vika ei ole puhelimessa vaan autossa.ja miksi sitä pitäisi laittaa auton usb porttiin.

    Ja onko kellään kokemusta iphone 4 ja esim nokia n8 että voi vertailla "ammattimaisesti" näitä kahta.

    itse sanon että iphone 4 on toimiva paketti ja eihän mikään sähkölaite toimi 20 asteenpakkasessa pitkään
     
  20. Chamee

    Chamee Member

    Liittynyt:
    28.08.2009
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ainut todellinen vika iPhonessa on se että sen takana on Apple, joka takaa käyttäjälle vittumaisia käyttökokemuksia uskomattomien rajoituksien kanssa. Tai tietysti jos jaksaa pienimmätkin asiat hoitaa pakotetusti iTunesin kautta, eikä raha ole ongelma, niin antaa mennä, teknisesti puhelin on hyvä.
     
  21. forster

    forster Member

    Liittynyt:
    24.03.2011
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apple jakaa mielipiteet uskomattoman tehokkaasti. Tuntuu, että ei edes ole olemassa yhtiöön neutraalisti suhtautuvia ihmisiä. Joko sitä rakastetaan tai sitten vihataan mutta ei oikeastaan mitään siitä väliltä. Itse kuulun ensin mainittuihin enkä Macbook-kullastani ole luopumassa. :D
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2011

Jaa tämä sivu