1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iphone 3g ilman kytkyä?

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi kataon 11.01.2010.

  1. kataon

    kataon Member

    Liittynyt:
    11.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kahlannut monia sivuja läpi, mutta en ole saannut oikeen selvää..
    Eli olisin hankkimassa tälläisen iphonen, mutta haluasin pitää oman Elisan liittymän! Minkälaista kuukausi maksua joutuisin maksaamaan Soneralle? Eli voisinko pitää liittymäni?
     
  2.  
  3. kiyezed

    kiyezed Member

    Liittynyt:
    21.07.2007
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Numeron ainoaastaan.
     
  4. niggis76

    niggis76 Member

    Liittynyt:
    12.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elekroni.fi myy lukitsematomatta iphone hintaan 700€.. eli toimii kaikilla liittymillä

     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2010
  5. aints

    aints Member

    Liittynyt:
    12.03.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
  6. Ryynitys

    Ryynitys Member

    Liittynyt:
    20.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Soneralta saat kyllä ostettua "vapaan" IPhonen. Hinta olis esim 16gb versiolle:

    699€ (ovh) + ~48€ (kk-maksut) + 100€ (sakko) = 847€

    En kyllä ymmärrä miks haluat pitää Elisan liittymän, varsinkaan IPhonella. Elisan 2mb netti maksaa 29.90€ kun Soneralla rajaton netti 9,90€, toi pelkästään jo pitäs riittää syyks ottaa suosiolla se Sonera...
     
  7. kingtoni

    kingtoni Regular member

    Liittynyt:
    24.11.2003
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Itse kanssa ajattelin päivittää puhelinta ja näyttäisin päätyvän iPhoneen. Minulla on käytössä liittymä työpaikalta ja sehän on tietysti Elisalta :D niin ja Nokialainen puhelin olisi siellä tarjolla.

    Kävin tuossa kyselemässä liikkeestä tätä vapaata iPhonea ja siellä peloteltiin ettei puhelinta enää voi tuoda huoltoon ja ettei tällainen ole ylipäätään mahdollista. Ainoa keino olisi siis kiertää tuo Soneran lukko. Tämän jälkeen, jos puhelimeen tulee jotain vikaa, sitä ei oteta enää huoltoon vastaan.

    Pitääkö tämä paikkaansa?

    Tuon lukon kiertäminen ei siis periaatteessa olisi mitenkään hankala (näin ainakin olen lueskellut noista viesteistä).

    Kummalliselta kuulostaa, että myydessä pelotellaan sillä, että puhelin tarvitsee huoltoa. Aikaisemmissa puhelimissani ei ole koskaan ollut mitään ongelmia jotta huolto olisi ollut tarpeen
     
  8. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Soneran käyttäjän voin sanoa että soneran 3G alueet on aivan naurettavia yleisellä tasolla. Tietty jos 3G alueella asuu ja puhelinta käyttää siellä niin silloin toki voi soneran ottaa :) Omassa tilanteessa vaihtaisin heti muuhun jos vain pystyisin.
     
  9. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilaa jenkeistä esimerkiksi AT&T:lle lukittu iPhone ja pura lukitus redsnowlla?
     
  10. damnjk

    damnjk Member

    Liittynyt:
    29.03.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos joku on kiinnostunut niin minun kautta saa jenkeistä iphoneja. Puhelimet on ei-lukittuja (neverlocked) termillä. Hinnat olisi:

    Iphone 3 gs 32 gb = 700€
    Iphone 3 gs 16 gb = 600€
    Iphone 3 g 8 gb = 500€

    +postikulut Fedex hoitaa rahdin toimitetaan kotia.
    Joka paketti merkitään lahjaksi lähettäjän toimesta.
    Puhelimet on Applen valmistamia. Ei kiina kopioita.
    Jos on kiinnostusta tilata niin asiasta voidaan kyl jutella puhelimessakin tai tapaaminen tampereella sopii. Mutta ensimmäinen yhteydenotto sähköpostilla.
     

Jaa tämä sivu