1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Invisible Shield ja iPhonen käyttäminen

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Meridiac 22.04.2010.

  1. Meridiac

    Meridiac Member

    Liittynyt:
    08.02.2008
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pitäisi jonkin näköinen suojus saada iPhonen pintaan ennenkuin ehdin sen patinoida uusille koristuksilla taskussa. Nokian kanssa olen käyttänyt invisible shieldiä, kestävyyteen olen tyytyväinen mutta tuo hieman pehmeä ja nihkeä pinta vain mietityttää, sillä ainekin styluksella tökkiessä oli välillä vaikea tehdä tarkkoja "liikkeitä" koska kynä sattui pinnalla pomppimaan, sitä täytyi kylläkin painaa hieman koska kyseessä oli resistiivinen näyttö.

    Kokemuksia invisible shieldistä iPhonen pinnalla? Käyttäminen onnistuu vielä tarkasti ja hyvin invisible shieldin kanssa? Kiitos ja kumarrus!
     
  2.  
  3. MasterDAN

    MasterDAN Member

    Liittynyt:
    16.04.2009
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osta Invisible Shield jos haluat suojata iPhonesi. Älä osta jos et tykkää Invisible Shieldin aihettumasta kitkasta, kulunneista sormenpäistä, jatkuvasti laitteen puhdistelua sormenjäljistä ja pölystä. Itse kyrpiinnyin näihin asioihin ja Invisible Shield sai luvan lähteä pois omasta iPhonestani. Ostin sen jälkeen kovamuovisen suojan. Näyttöä ei tarvitse välttämättä suojaa sillä iPhonen näyttö on tehty lasista, joka ei naarmuunnu helposti. Uudessa iPhonessani (3GS) on lisäksi oleophobinen-suoja, joka estää sormenjälkiä aika hyvin. Osta sellainen muovisuoja joka peittää takakannen lisäksi sen kromisen reunan kokonaan. Näin et naarmuta iPhonesi takakantta etkä kromireunaa. Eli siis Osta Invisible Shield jos et halua "rumaa" muovisuojaa ja jos et välitä Invisible Shieldin aiheuttamista epämukavuuksista. Invisible Shieldeihin en enään sekaannu edes vahingossakaan...
     

Jaa tämä sivu