1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Inverto IDL-7000m PVR ei toimi

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Roope95 07.08.2010.

  1. Roope95

    Roope95 Member

    Liittynyt:
    07.08.2010
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve vaa!
    Sain viime jouluna tälläisen Inverton IDL-7000m PVR digiboxin omaan huoneeseeni. Aikasemmin minulla oli sellainen vanha 'romu', mutta halusin tälläisen jolla voi nauhoittaa.
    Kuitenkin, nyt ehkä kuukausi sitten tapahtui jotain outoa, sitä ennen kaikki toimi moitteettomasti. Mikään kanava ei toimi hyvin. Siis, laitan vaikka MTV3:sen päälle ja se pätkii tai jopa jumittaa monta tuntia, sitten ehkä (n. 40% mahdollisuus seuravaan!) se toimii jotenkuten, mutta jos laitan tv:n kiinni ja avaan uudestaa, niin ei toimi taaskaan.
    Ja se pätkiminen on ihan sellasta ettei voi katsoa mitään, mutta eilen alko oleen jo sellasta jumitus pätkitystä että ruutu menee valkoseksi, mustia raitoja satunnaisissa kohdissa, ja sitten tänään siellä ruudun ylhäällä on ollut kaksi punaista pientä kuvaa; kello jonka edessä on huutomerkki ja sitten sellainen mitä en osaa selittää, mutta jälkimmäinen kyllä korjaantui juuri äsken.
    Olen tehnyt kanavahaun lukemattomia kertoja tuloksetta ja olen jopa palauttanut tehdasasetukset, muttei mikään yllä olevista ole toiminut.
    Kertokaas jotain mitä voisi tehdä!

    PS. jos nauhotan jotai niin sekin jumittaa ja pätkii, mikä on jo outoa. Mutta muut, vanhat, nauhotukset toimii moittettomasti.

    PPS. siis se on toiminut melkein puoli vuotta joten johdoissa ei ole vikaa.

    PPPS. joo tiedän, tämä on viimeinen, mutta olen ottanut johtoja irti ja laittanu takasi, samoin kortin. Ja kortti on oikein päin koska lukee ruudussa että kortti laitettu.
     
  2.  
  3. Suhjo

    Suhjo Member

    Liittynyt:
    27.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla puolestaan ongelmia samaisen Inverton kovalevyn kanssa. Nauhoittaminen ei ole enää vähään aikaan onnistunut ja kun painan "library" siellä lukee vain "sisäinen muistilaite". Olen alustanut, palauttanut tehdasasetukset, käyttänyt virtaa/johtoja pois, avasin kotelon ja totesin että kaikki johdot tuntuisivat olevan paikoillaan. Nyt laitoin boxin päälle kotelo auki ja huomasin että tuuletin ei pyöri, tulisiko sen pyöriä koko ajan?

    Eli onko boxistani mennyt kovalevy rikki vai voiko vika olla jossain muualla? Jos vika on kovalevyssä, niin sen pitäisi korjaantua kun vaihdan tilalle uuden kovalevyn, eikö? En olisi kovin halukas ostamaan uutta boxia, koska Inverto vielä muuten toimii ihan hyvin.

    Jos joku osaa auttaa niin iso kiitos hänelle!
     
  4. alexina

    alexina Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan sama ongelma täällä (kts. alempana kirjoittamani viestit). Minulla tallennus ja tallennusten katsominen on yleensä alkanut toimia, kun olen irrotellut ja kiinnittänyt johdot takaisin useamman kymmenen kertaa. En tiedä missä vika.
     
  5. alexina

    alexina Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin muuten, että Personal Plannerissa on vain 3 % vapaata levytilaa. Kummallista, koska tallennusta odottaa vain 4 ohjelmaa. Mistähän tämäkin johtuu?
     

Jaa tämä sivu