1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

inverto idl-7000 pvr

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi sat2003 12.07.2006.

  1. itoli

    itoli Guest

    Tallenteet pitääkin näköjään avata Library-napin takaa eikä päävalikon
    kautta, kuten olen tehnyt.

    Kiitti kuitenkin vinkistä.
     
  2.  
  3. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä vittua? Onko muilla vaikeuksia saada tää uus kanavajärjestys toimimaan automaattivirityksellä? Oon monta kertaa jo hakenu kanavii, mut urheilukanava vaan pysyy seiskalla jossa pitäis olla teema. Ja entisen teeman paikalla on urheilukanava. Missä mättää?
     
  4. valkejo

    valkejo Member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma mulla. Monta kertaa yrittänyt, ei tokene.
     
  5. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä paikkakunta mikä verkko? Pistin jo palautetta ja kyselyy Panvisiolle, suosittelen että teet saman!

    Oon kaikkea mahdollista kokeillu tehdasasetuksista lähtien. On ja pysyy urheilukanavana. Teema löytyy kanavalta 133.
    Talouden toinen (ei inverto) poksi toimii hyvin ja löys kanavat. Vanhemmilla kanssa sama kaapeli-inverto ku mulla ja heillä sama ongelma. Eli nyt jo kolme kenellä samaa vikaa.

    Sonera, hyvinkää.
     
    Viimeksi muokattu: 02.02.2009
  6. valkejo

    valkejo Member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kaksi muuta erimerkkistä boxia, joissa kanavien haku toimi heti oikein. Paikkakunta Kotka. Antenniverkko.
     
  7. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen tosiaan laittamaan Panvisionille palautetta.
     
  8. Topi1984

    Topi1984 Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ootteko koittanu poistaa eka kyseistä kanavaa ennen uutta hakua, itellä ainakin meni teema kanavapaikalle 100 ekalla kerralla mut sitten poistin kanavan ja sen jälkeen oli kanavat oikein. Tosin itsellä ei kanavat automaatti haulla löydykään.
     
  9. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten poistetaan kanava?
     
  10. Topi1984

    Topi1984 Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    menu>mediakirjasto>>tv-lista>merkitse kanava>poista
     
  11. mentha

    mentha Member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaksaisikohan joku selostaa, että miten tuon boxin päivittäminen käytännössä onnistuu tikulta? Ja onko päivitystiedosto tuo .bin-loppuinen? En ymmärrä näistä yhtään mitään ja ohjekirjakaan ei auttanut :(

    Menee hermot siihen, että tallennukset ajastettua boxi saattaa yhtä äkkiä heittää niiden aloitusaikoja tunteja eteenpäin.. Jos päivitys auttaisi.
     
  12. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Päivitys tuskin auttaa, mutta Henkilökohtainen kalenteri->päätäohjelmaopas auttaa.

    Päivitys: tyhjennä tikku. Pistä tikun juureen .bin tiedosto ja tikku koneeseen. Pitäis osaa automaattisesti päivittää. Tosin oli muistaakseni aika nirso tikun suhteen.
     
  13. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jees! Nyt skulaa. Kiitokset.
     
  14. mentha

    mentha Member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt kyllä ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla "Henkilökohtainen kalenteri->päätäohjelmaopas"..? :/ En löytänyt mitään tuollaista ainakaan boxin menusta.
     
  15. neppu

    neppu Member

    Liittynyt:
    14.06.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajastuslista pitää käydä aina ohjelma kerrallaan läpi, ja vaihtaa joka ajastukseen Päätä ohjelmaopas -> Kyllä. Aika monta turhaa näppäilyä joka päivä! Laitteen asetuksiin olisi jo aikaa sitten pitänyt saada yleisvalinta: Seuraa ohjelmaopasta Kyllä/Ei.

    Muuten, mulla ei lähtenyt päivittämään softaa, kun panin tikun koneeseen. Piti mennä valikon kautta kohtaan Ohjelmistopäivitys. Ehkä siellä on joku automaattilataus On/Off valinta.
     
  16. TompJSa

    TompJSa Guest

    Mulla mielestäni T-mallin hopeinen boksi osasi ihan ite hanskata teeman ja urheilukanavan muutoksen. Ainakin molemmat näkyy edelleen ilman kanavahakuja Espoon nipuilla. Mutta telkkarissa piti hakea manuaalisesti ko. kanavat uudelleen (Sony D3000).

    Ongelmia on viimeaikoina ollut Emmerdalen ajastuksissa, niitähän tulee arkisin 2 peräkkäin ja välillä on vain toinen tallentunut, tai sama kahteen kertaan, tai ei mitään, jolloinka ajastussuunnitelma (kaken toiseksi alin rivi keskinappi) on mennyt sekaisin, vaikka alunperin alkuajat on olleet 17:30 18:00 ja molemmat sekvenssinä mon-fri (5).

    Jaksa stressata asiasta.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.02.2009
  17. TompJSa

    TompJSa Guest

    Sori, toiseksi alin rivi. Miksei näitä viestejä pysty editoimaan jälkeenpäin?

    --

    Jaa pystyypäs, muttei voi poistaa tätä turhaa viestiä. Kääk. Menen nukkumaan...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.02.2009
  18. Eldaro

    Eldaro Member

    Liittynyt:
    11.03.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin tämän digiboksin viikko sitten ja se on nyt tulossa postiin. Digiboksin malli on siis IDL-7000M PVR 250g kovalevyllä.

    Tilasin tänään sitten tuon PlusTV-kanavapaketin. Eli, käykä tuo maksukortti suoraan tuohon digiboksiin vai pitääkö ostaa joku Conax-moduuli? Eikö tuossa pitäisi olla kaksi tyhjää Conax-moduulipaikkaa ja yksi sisäinen kortinlukija? Vai olenko väärässä?
     
  19. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sulla on antennitalous, ostit antennipoksin ni sitte käy. Kaapelitaloudessa ei käy.
     
  20. TompJSa

    TompJSa Guest

    Onko tämä sama asia kun unbind EPG? Unbind EPG - yes - asetus ei auta pomppiviin ajastusaikoihin ainakaan Emmerdalen tapauksessa. Mutta jos
    talletan aamulla edellisen päivän jakson ja illalla ekan uuden, niin sitte pelaa paremmin. Eli jotenkin tuo menee sekasin kun tulee 2 emmerdalea peräkkäin. Tommosta ei oo varmaan otettu huomioon, että joku vois tallentaa Emmerdalea ja vielä molemmat jaksot. ;)
     
  21. neppu

    neppu Member

    Liittynyt:
    14.06.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen aina yhdistänyt peräkkäiset saman ohjelman jaksot yhdeksi ajastukseksi, muutenhan jaksojen vaihtokohdassa on varmuusminuuttien ajan käynnissä (turhaan) kaksi tallennusta. Toisaalta en ole koskaan käyttänyt myöskään tuota mon-fri moodia.

    Mutta (arvauksena), laitteessa voi hyvinkin olla bugi, joka ilmenee vain silloin kun toinen tallennus, joka menee samalle nimelle, alkaa ekan tallennuksen ollessa käynnissä. Tiedostojen nimien loputhan pitäisi mennä .1.0 ja .2.0 etc. jos homma pelaisi oikein.
     

Jaa tämä sivu