1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

inverto idl-7000 pvr

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi sat2003 12.07.2006.

  1. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä minulla vistassa toimii (PCsuite1.4.214.90), kylläkin todella hitaasti.
    Siirtonopeus on 10/1 tuntia eli tunnin ohjelman siirtämiseen menee aikaa n.10 tuntia.(todella USB2) ei viitsi ihan kaikkia "tarpeellista" tuolla tavalla siirtää. Päivittänyt en ole tuota kautta, mutta nyt kun toin tähän koneen viereen niin otin firmwaren konelle, ei mitään ongelmaa. Tarkista asetuksista että valittuna sama asema mikä inverto on esim e: itsellä i:.

    edit:No nyt jätti kesken siirron päätin sitten päivittää, hyvin päivitti. ja laitoin siirron päälle nyt näyttäis siltä että olis siirtonopeus about yks/yhteen.

    edit2: vauhti hidastunut 20min/tunti vauhti about.
     
    Viimeksi muokattu: 04.04.2008
  2.  
  3. jarski78

    jarski78 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näkyykö teilä plustv:n kortilla kanava 69?
    Itselläni kyseisen kanavan tarjonta näkyi ongelmitta siihen asti, kunnes se liitettin osaksi plustv:tä.
    Eli kun kanavan valitsee aikana jolloin ko. kanavalta pitäisi jotain ohjelmaa tulla, niin töllössä vaan musta ruutu,ohjelmatiedot on ok.
    Kaikki muut kanavapaketin kanavat toimii!

    Boxi: IDL-7000 pvr DVB-T
    Firmis: 214.40

    Tuttavan mukaan hänen Samsung:in boxi kysyy (boxin) lapsilukon koodia, jonka jälkeen toimii, mun boxi ei kysele mitään:(
     
  4. neppu

    neppu Member

    Liittynyt:
    14.06.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain eilen PlusTV 2vk kokeilukortin, ja tietenkin talleensin heti pätkän myös kanavalta 69. Pari ekaa minuuttia näkyi ok, sitten kuva meni mustaksi.

    Tsekkasin lapsilukon, ja se oli kohdassa G - kaikki sallittu. Vaihdoin sen kohtaan X - erotiikka, niin johan alkoi tallennus näkymään. Aika epälooginen tuo lapsilukko..

    Mutta, tämän ohjelman descrambling ei onnistunut ollenkaan, se jäi kohtaan "trying". Ehkä se hermostui kun ikäraja vaihtui kesken tallennuksen, tai sitten se olisi pitänyt tallentaakin tuolla lapsilukon X-asetuksella. No, pitää tsekata ens yönä. Jollei muuten onnaa, niin pitää jättää boxi auki 69-kanavalle tallennuksen ajaksi.
     
  5. markkov

    markkov Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko mun nyt vaan lähdettävä ja ilmoittauduttava iltalukioon, otettava valinnaisena Saksa ja joskus viiden vuoden päästä, huonoilla arvosanoilla kirjoitukset kirjoitettuani, mentävä tuonne Saksankieliselle sivulle saadakseni sen kerpeleen Pc suiten koneelleni?

    Vai löytyykö se Suite jostain muualta ja jopa kotimaisen kielen sivuilta?

    Joo, kyllä oon lukenu tätä ketjua, tosin en sanasta sanaan, mutta en löytäny sellasta linkkiä mistä pääsen sen suiten suoraan imasemaan.
     
  6. Astrax

    Astrax Member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisko tuolta apua? =>Linkki
     
  7. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä kovalevyjä olettw vaihtanut tuohon?
    Itsellä oli ongelmia Samsungin 200G kanssa, saattoi johtua siitä Inferto nväljästä virtajohdostakin.
    Nyt ois kiikarissa WD 500G
    mutta mikä näistä toimisi varmimmin?
    kokemuksia?
    Western Digital Caviar SE 3,5" 500GB 8MB ATA/100 7200RPM
    Western Digital Caviar SE16 500 GB EIDE 7200rpm 8Mb Cache
    Western Digital WD AV 500GB IDE 8.9ms 7200rpm / 8MB välimuisti.

    edit.
    hätänen kun oon niin laitoin tilaukseen
    WD AUDIOVIDEO 500GB PATA 7200RPM 8MB

    on selvinnyt mihin muotoon toi inverto alustaa kovalevyn(joko on pc.lle tuki)?
    onko kukaan kokeillut toimiskohan linux.ssa ext3 tai mac.issa HFS+?

    ois hyvä saada noi katsomattomat siirrettyä helposti uudelle levylle.
    PcSuite on tähän tarkoitukseen aivan liian hidas.


     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2008
  8. neppu

    neppu Member

    Liittynyt:
    14.06.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä ratkaisin Inveroforumin saksankielen näin:
    http://translation2.paralink.com/

    - ja joo, tuo Astraxin mainitsema linkki vie foorumin download-sivulle, missä ei näy mitään ellet ole rekisteröitynyt sisään.

    Olen odotellut että Inverton takuu loppuu, joka tapahtunee lähiviikkoina. Sen jälkeen kokeilussa olisi Maxtorin 250GB levy, ja mahdollisesti myös Hitachin 500GB levy (Xp:n Control Panel ei kerro levyjen tarkkaa tyyppiä, enkä nyt jaksa avata konetta).

    Vielä havaintoja salattujen kanavien tallennuksesta. Kanavat, jotka näyttää ohjelmien välissä ohjelmatietoja salaamattomina (Max, Fakta etc) sotkee tehokkaasti Inverton Descrambling toiminnon. Jos haluaa näistä pitempiaikaisia tallennuksia, ne pitää tallentaa salaamattomina, eli boksi auki tallennettavalla kanavalla. Softana on viimeisin ei-beta, eli 1.3.212.2.
     
  9. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2008
  10. LauriX

    LauriX Member

    Liittynyt:
    03.03.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse vaihdoin kanssa tuohon WD AUDIOVIDEO 500GB PATA 7200RPM 8MB-levyyn ja tyytyväinen olen ollut. Alussa kopioin vanhan levyn sektori kerrallaan uudelle levylle, josta seurasi ongelmia. Kun olin saanut tallennukset katsottu ja halusin koko levyn käyttöön, niin Inverto tunnisti sen aina 160 gigaseksi levyksi. Ei auttanut formatoinnit, killdiskit yms. Lopulta low-level formatointi sai inverton tajuamaan, että se on 500gigan levy.

    HD Manager ilmoitti levyjärjestelmäksi linux-8:n, mikä lienee. Toi softa tunnistaa perus linux tiedostojärjestelmät (ext2-3, RaiserFS, ja pari muuta, mutta tuosta levtjärjestelmästä ei tippunut tietoa.

    Hintaansa nähden ihan ok laatikko, usb2-logot tosin eivät kuuluisi pakettiin.
     
  11. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei suostu Inverto formatoimaan enää mitään kovalevyä.
    En ole alkuperäistä uskaltanut vielä kokeilla formatoida mutta kaikkia muita 1G-500G väliltä.

    Firmis on V0104214091

    Edit. laitoin V0104214002 ja nyt formatoi 6G, mutta ei haivaitse tuota 500G.

    edit2.JIPPIII.. kovalevy paikallaan päivitys V0104214091 ja "kovalevyä ei asennettuna" PRKL, no virtajohto tuntui taas löysältä eiku painoin hieman kasaan niitä liittimiä ja kas kummaa kovalevy löytyi ja formatoitui heti kerrasta.

    Mullahan oli heti uutena toi virtajohto irti ja puuttui takaa yksi ruuvi.
    Ja oli ongelmia kovalevy katosi silloin tällöin ja sitten kiristin tuota virtaliitintä ja se toimi kui ei mitään kunnes tämä kovalevyn vaihtosavootta löysytti se uudestaa.

    sellanen havainto että laitoin x-boxin kovalevyn(org.8G lukittu) koetti formatoida muttei onnistunut, mutta sepä näkyi kirjastossa ja haivaitsi että siitä on 38% käytetty.

    edit3. ja älkuperäiseltä löytyi yli 5miljoonaa tiedostoa!!! 160G/60% käytetty. (meni toi kone jumiin en saanut talteen, uusi yritys)

    edit4.muutaman tiedoston palauttamiseen menee tunteja aikaa tälläsia ainakin löytyy.(jokaiselle tiedostomuodolle on oma kansionsa)

    .LZH
    .JPG
    .ARJ
    .FLC
    .TRN
    .GZI
    .MOF
    .BMP
    .CLS
    .EXE
    .WRI
    .CPL
    .AVI
    .CLP
    .EPS
    .FLI
    .ICO
    .MAX
    .CRD
    .CUR
    .GRF
    .DWG
    .ADO
    .DB
    GSpot näyttää aville seuraavaa
    File Type: MPEG-2 Transport Stream
    Mime Type: video/mp2t
    VLC media player avaa ja näyttä pikselihuttua sekunnin kunnes kaatuu.
    WindowsMediaPlayer kaatuu samantien
    MediaPlayeClassic toistaa ilman ääntä.

    ja näköjään pätkii ihan itse osiin noita tallennuksia. Luulis jonkun gurun pikkuhiljaa tekevän tuohonkin softan joka tunnistaa kovalevyn ja osaa kaivaa tuolta noista tiedostoista tarvittavat ja tehdä niistä toimivan mpg.

    FinalEdit:
    No niin palautus tehty vuorokausi meni, mutta tuloksena reilu 2500.MOF tiedostoa joiden päätteen kun muuttaa .mpg niin johan toimii.
    Inverto on ihan itse pätkinyt "mielivaltaisesti" tallennukset pienempiin osiin. 160G Kovalevyltä oli käytetty 60% ja sain palautettua 150G tavaraa, joista 145G oon noita .MOFeja(videoita) ja noita kummallisia .AVI-tiedostoja oli vain 10kpl.
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2008
  12. Astrax

    Astrax Member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  13. Nurpa

    Nurpa Member

    Liittynyt:
    12.02.2008
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tiedosta Astrax!
    Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että uusi päivitys
    toisi ratkaisut noihin synkka- ja tekstitysongelmiin.

    Itse olen jo vakavasti harkinnut boksin palauttamista, koska
    alkaa hermo mennä noihin bugeihin joita tuli edellisten päivitysten myötä.
     
  14. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kokeilkaas tätä..
    paina Guide->(sitten)Library->(ja sitten(exit)

    ???mitä tapahtu???
     
  15. Mikkopee

    Mikkopee Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vanha juttu. Postasin siitä jo viime elokuussa.
     
  16. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja mulle ei ole kerrottu..

    Pitäisi tehdä noista "piilotetuista" ominaisuuksita oikein lista.
    en kylläkään ole saanut "snapshot"tia kaapeliversiolla otetuksi.
     
  17. markkov

    markkov Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tarttenu mennä sinne iltalukioon sitä Saksaa opiskelemaan.

    Noin 1,5 viikkoo sitten rupes laite ilmottelemaan ettei kiintolevyä ole asennettu.
    Tämä siis kun yritti kattoo tallennettuja ohjelmia tai tallentaa levylle jotain.

    Soitto huoltoon ja kyselivät ensin joutavia, jolloin sanoin että yleensä kiintolevy on hajalla, jos laite ei sitä enää tunnista.

    Pistin laitteen Turkuun ja toissapäivänä sain takaisin.
    Kiintolevy vaihdettu ja tietty kaikki tallennetut ohjelmat meni sen entisen levyn mukana.

    Hyvää asiassa on se, että nyt boksi on huomattavasti hiljaisempi kuin ennen ja ohjelmistokin on päivitetty.

    Huonoa taas se, että kun hain kanavat laitteeseen uudelleen niin kanavapaikalla 3, missä näkyi ennen mtv3, ei näy nyt mitään.

    Kuvaruudun yläreunassa näkyy vaan symboli, joka ilmeisesti tarkoittaa, että antenninjohto poikki/viallinen.

    Sama toistuu neloskanavalla (4) ja subilla (6).

    Kuitenkin Mtv3 näkyy kanavapaikalla 216 ihan normaalisti ja nelonen sekä Sub:kin löytyy jostain kanavapaikka 200 paremmalta puolelta.

    Olen vaihtanut antenninjohdon, ei vaikutusta.

    Voihan se toinenkin tietty olla viallinen, mutta miksi ne kanavat kuitenkin löytyy muualta, kuten se kolmonenkin sieltä kanavapaikalta 216?

    Sitten yritin ettiä voisko sen kanavapaikan 216 jotenkin järjestellä sinne kanavapaikalle 3. Ilmeisesti ei voi, koska ohjekirjasta en ainakaan sellasta mahdollisuutta löytäny.

    Oli ennen huomattavasti mukavampaa, kun halus kattoa Mtv3:sta niin painoi nappula kolmosta, nelosta painamalla näki nelosen.

    Nyt siis painelet 216 päästäksesi kolmoselle jne.

    Ei hyvä!

    Mahdollisia ongelman ratkaisuja otan vastaan.
     
  18. Astrax

    Astrax Member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Dodiin nyt tuli vihdoinkin päivitys kaapeliin. Panvision elää vain yhden viikon jäljessä :)

    Anyway hyvin uppos koneesseen, mutta toistaiseksi ei mitään eroa huomaa, pitää testeilla illalla. Lipsyncin huomaa parhaiten suomalaisissa esim. Salkkarit jne. pitänee siis illalla katsoa.

    Eli tossa suora linkki =>KAAPELI VERSIO!

    Siinä vielä changelog:
    Uusin päivitys (päivitys 6.5.2008) korjaa:
    -pixelisaation
    -kuvan pysähtelyn joissakin laitteissa
     
  19. McNano

    McNano Member

    Liittynyt:
    30.08.2007
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näytti siltä, että Panvisionilla olisi päivitys myös tuohon Antenni-versioon. Sikäli kummalista, että Inverton sivuilla ei kummastakaan puhuta yhtään mitään. Ei niitä ainakaan jaossa ole.
     
  20. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oletko kokeillut painaa radio/tv-nappia ja siellä järjestä?(vihreä)?
     
    Viimeksi muokattu: 15.05.2008
  21. neppu

    neppu Member

    Liittynyt:
    14.06.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ihan tavallisen kanavahaun tuloksena on joskus tullut ylimääräisiä kanavia jonnekin numeroille >100. Poistin kaikki kanavat, ja hain uusiksi. Auttoi. (T-malli)
     

Jaa tämä sivu