1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

inverto idl-7000 pvr

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi sat2003 12.07.2006.

1. Mitro

Mitro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm...
    Alottaisitko vaikkapa lukemalla tämän ketjun.

2.  
  3. sat2003

sat2003 Guest

joo siis tota mistäs kummasta sen löytää, lukasin kyllä läpi itte alottamani aiheen mutta löyty vain inverton oma support sivu ja siellä ei ole mitää uutta eikä siellä saksan invertoforum.de paikassa. elis siis laittakaahan se linkki plees.

4. Turbaani

Turbaani Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.invertoforum.de/database_arc.php

Attention: This is a Beta release, use at your own risk. Just for people who likes to play with the new functions. You should perform a factory reset after the update process!!!

Changelog 1.4.214.10 public beta:

- Fixed: CI init time was too long
    - Fixed: Sleep Timer was not reset during standby
    - Fixed: WSS behavior improved
    - Fixed: Some Finish, Dutch and German translations improved
    - Fixed: Instability when using timeshift with large buffers
    - Fixed: No preview for descrambled files
    - Fixed: No EPG data with descrambled files
    - Fixed: Personal Planner items did not stop after a switching conflict
    - Fixed: Wrong display of adult rating
    - Fixed: Teletext page 800 not working
    - Fixed: Not possible to stop series event when next event EPG data was not present
    - Fixed: JPG viewer improvements
    - Fixed: Timer OSD in playback mode remains on screen (sometimes)
    - Fixed: EPG binding improvements
    - Fixed: EPG collection speed up
    - Fixed: While watching a running recording, it is possible to edit the file with blue button
    - Fixed: TS trickmode improvements
    - Fixed: Improvement of trickmodes in radio recordings
    - Fixed: Sometimes it's possible to record one event twice
    - Fixed: WSS signaling lost when pausing the live transmission (time shift)
    - Fixed: SCART loop through stopped after event starts recording
    - Fixed: After a channelsearch, blocked channels are unblocked.
    - Fixed: No subtitles in timeshift mode
    - Fixed: Decoding problems with Aston 1.05
    - Feature: EMM's are not recorded anymore (could sometimes disable certain cards)
    - Feature: Automatic descrambling
    - Feature: Timezone linked to country selection during quick start setup
    - Feature: Default video set to 4:3 letterbox
    - Feature: default pop-up time set to 6 seconds
    - Feature: suppot for L/R/Mono/Stereo selection

known issues:
    - Personal Planer is still in correction state
    - Some issues with auto offline descrambling and EPG background collection
    - Some glitches when using auto offline descrambling

5. mentha

mentha Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu ongelma kanavat-eivät-löydy ratkesi sitten sillä, että olin kaikesta huolimatta tehnyt antenniliittymät päin pyllykkää :> ylläri

6. surkku

surkku Guest

Noniin, nyt minäkin olen liittynyt Inverton onnelliseksi (?) omistajaksi. Tähän mennessä laite pelannut mainiosti vaikka täällä jo parjattu tallennsuten siirto PC:lle kestääkin jumalattoman pitkään. Puhumattakaan siitä kuinka hankalaa tuon ts-fileen saaminen DVD:lle on... No enivei, käytännössä tuo 160 GB tulee aika nopeasti täyteen joten jonnekin niitä pitäisi pystyä jemmaamaan.

Siispä pari kysymystä jotka tulleet heti kärkeen, josko jollakulla olisi kokemusta:

- laitteeseen voi kait kytkeä ulkoisen USB-kovalevyn. Onko merkillä, mallilla tai koolla väliä vai käykö mikä tahansa levy? Entä saako tuonne tallennettua suoraan nauhotuksia vai pitääkö siirtää / arkistoida sisäiseltä levyltä?

- joku tuumasi aiemmin että USB-tikulle siirretty filee olisi jo valmiina mpg:nä (eli Media Player osasi soittaa kun nimesi mpg:ksi). Mahtaako onnistua usemman fileen siirto USB-levylle samalla tavalla? Tekstit ei varmaan tule näin mukaan?

- tarpeena olisi mahdollisesti saada myös toinen maksukortti käyttöön. Onko kokemuksia CAM-moduleista jotka pelaisivat Canal / MTV3+ korttien kanssa?

7. TompJSa

TompJSa Guest

Mulla on ulkoinen kovalevy ollut tuossa kiinni, en tiedä onko koko rajoitusta. Ei onnistu tallettamaan suoraa ulkoiselle levylle. Pitäis näkyä yhtä helposti tallenteet kuin muistitikultakin. Olen käyttänyt jotain vlc playeriä ja se näyttää ohjelman ilman mitään uudelleen nimeämisiä.

Useamman siirto kerralla ainakin mulla takkuilee, en tiedä onko edes mahdollista. Saahan ne siihen listaan peräkkäin, mutta hyvä että edes yhden saa siirtymään. Sen jälkeen huomaa että ei nää ohjelmat niin tärkeitä ollutkaan ja kylmästi deletoi lisää tilaa levyltä... ;)

8. sat2003

sat2003 Guest

ei tästä 1.4.214.10 tuoreempaa versiota ole missää saatavilla ? alkaa mennä hermot nauhotuksien kanssa totaalisesti kun ne ei vain pysy paikoillaan.

9. ADT3

ADT3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yksinään boxi ei sitä taida osata mutta usbilla tietokoneeseen kiinni niin PC-Suite osaa videoita repiä laitteesta ulos, tosin hiitaaastii.
    Ainakin näin PC Suite 1.0.45.1 + fw:1.4 214.1 combolla.

10. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nokun ei pysty. Kaapeliversiossa EI saa USBstä mitenkään mitään ulos!

Omistatko nyt antenni vai kaapeliversion?

EDIT: Puhuin paskaa, kaapeliversiolla pystyy myös siirtämään dataa käyttäen PC-Suitea

Viimeksi muokattu: 24.08.2007
  11. ADT3

ADT3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ilmeisesti olen sitten pahasti kusetettu sekä taloyhtiön ja myyjän toimesta koska luulin olevani kaapelikohde, ostin ServItin kaapelipoksin 7000m, ja silti tuossa taustalla nyt valuu torstainen Penn&Teller kohti konetta. (mitään päivityksiä purkkiin en ole itse tehnyt)

12. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten ihmeessä tuo on mahdollista? Onnistuuko siirto tikulle myös? Mäkun tuuppasin USB:n kiinni niin PC ja poksi tunnistivat toisensa, mutta kun yritin PC-Suitella imeä niin se löytää vaan kolme tiedostoa, jotka kaikki laitteen omia. Hetken yritettyään imeä tulee errori ilmoitus.

Kerros kohta kohdalta miten olet onnistunut tuossa? Mulla sama laite ja sama PC-suite

Ja sulla on siis varmasti DVB-C poksi eikä DVB-T?

Viimeksi muokattu: 18.08.2007
  13. sat2003

sat2003 Guest

niin sitä firmwarea olis haussa ? uudempi ku mitä aijemmin tossa jo kuuluttelin.

14. neppu

neppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    invertoforum.de:stä: Sinne pitää rekisteröityä ennenkuin siellä voi tehdä juuri mitään. Rekisteröinti on saksankielinen, ja siinä on aika paljon kysymyksiä. Kannattaa olla tarkkana jollei halua sähköpostiaan täyteen (saksankielistä) roskaa. Joku online-kielenkääntäjä auttaa kummasti, itse olen käyttänyt tätä: http://translation2.paralink.com/

Mutta siellä ei taida olla tuota 1.4.214.10 tuoreempaa versiota.
    Siellä oli kylläkin linkki vastaavaan hollantilaiseen (?) foorumiin, jossa taisi olla uudempikin softa. Ellei se sitten ollut joku hollanti-versio. Ehkä noilla netti-kielenkääntäjillä senkin saisi selville, itse en jaksanut tutkia asiaa enempää.

15. surkku

surkku Guest

No nyt pienen myrkyn lykkäs... eli reilun viikon vanha antenni-masiina oireili tänään. Tuntui tapahtuvan sen jälkeen kun olin unscrambläämässä yhtä nauhoitusta ja nauhoitin samanikaisesti uuttaa pätkää:

- kaikki nauhoitukset "Libraryn" alla pelkkää mustaa. Eli kun koitan katsoa mitä tahansa nauhoitusta niin saan pelkkää pikimustaa kuvaa. Nauhoituksen kesto ja fileiden koko sen sijaan vaikuttaisi olevan ok eli erisuuri kuin 0.

- kun siirrän nauhoituksia PC Suitella omalle PC:lle niin kaikki pelaa mainiosti. Eli kuva ja ääni normaaleja.

--> eli nauhoituksilla siis selvästi oikeata sisältöä vaikka ite laite näyttääkin playbackissä pelkkää mustaa.

Tämä siis pätee sekä uusiin että vanhoihin nauhoituksiin...

Mikä neuvoksi?

16. triplatee

triplatee Guest

Okei, ite ostin tän laitteen kaapelipuolelle.
    Usb tikun kanssa vähän ongelmia.
    Kahta ekaa tikkua ei huolinut ollenkaa, kolmas toimi.
    Se havaitsee tikulla olevat sarjat ja musiikkitiedostot, mutta ei soita niitä. Eli minkä muotoiseksi pitää/kannattaa musiikkitiedostot ja elokuvat muuttaa ja millä ohjelmalla?

Mitä Pc suite versioo suosittelette ja saako sen netistä ladattua?

Kiitos.

17. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä ostin halvimman tikun, PCllä formatoin FAT32 muotoon ja hyvin on MP3 tiedostot soinu poksin kautta.

Mihin sä sitä PC-suitea tarttet? Kaapelipoksista ei saa mitään ulospäin edes sillä, ja päivitykset (jos tulee) voi hoitaa tikun kautta.

EDIT: Pystyy siirtämään dataa PC-Suitella

Viimeksi muokattu: 24.08.2007
  18. triplatee

triplatee Guest

Joo no nyt toimii mp3 tiedostot, kiitti.
    Mut yhtä musiikkivideoo oon koittanut, wmv muuodossa. Ei soita.
    Ootko saanut muuta soimaan kun mp3 tiedostoja?
    Jos, oot niin mikä muoto videoissa on ollut?

19. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oo kokeillu videotiedostoja. Musiikkia kokeilin, mutta en juurikaan nää tarvetta soittaa sitä digipoksin kautta tai poksista.

Kerro toki jos keksit mitä videomuotoa soitin tukee jos löydät oikean. Lähtisin DivX, XviD, AVI tai mpeg2 kokeilemaan ensin.

20. Michelin

Michelin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kävin tänään hakemassa kaapeliversion ja ongelma on ihan identtinen. Sitä sähköistä sirinää ei kuuntele erkkikään. Ajattelin huomenna viedä laitteen takaisin. Eikö kenelläkään muulla ole ollut tätä ongelmaa vai onko tässä muutamalla vaan käynyt todella huono tuuri?
    Kuuluuko tämän poksin olla suhtkoht äänetön "normaalina"?

21. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla kaapeliversio eikä kyllä kuulu mitään ääniä. Ihan kun korvan kiinni laittaa niin pienenpieni surina jos kovo käy. Muuten ei mitää.

Jaa tämä sivu