oke.myyn jollekki mannelle noi osat ja sanon sille heii mie oon suomalainen.osta hyvät osat.300 e ei perjaatteessa maksa mitään. XD mutta edelleenkin se corsairin virta lähde.400w riittää sille setille minkä ostan?
Core I5 ja I7-8xx käyttävät Lynnfield ydintä, Core I7-9xx taas Bloomfieldiä. I5 sarjasta Hyperthreading on kytketty pois käytöstä.
oletteko riidelleet tarpeeksi?palataanko minun kysymykseen? riittääkö corsair 400w niille osille jotka ostan?
no hyvä.kiitos.voitte jatkaa kinastelua tuosta i7 ja i5.jos i7 tekijät ovat nimenneet sen i7 niin se on myöskin i7.
Idea on se että i7 8xx ovat samanlaisia kuin i5,ei niin kuin i7 9xx. Ja kyllä tuo 400W riittää vaikka päivittelisitkin myöhemmin tuota kokoonpanoa.
I7-8xx on sama prosessori kuin I5-7xx, mutta täysin eri prosessori kuin I7-9xx. Aiheuttaa vain sekaannuksia sama nimi eri prosessoreilla.
No tuossa olet kyllä oikeassa, että sekaannusta tuo voi aiheuttaa. Pahimmassa tapauksessa ostat vahingossa väärän kannan prossun emolevyllesi. Muutenhan tuo i7 S1156 on sama prossu kuin i7 S1336-kannalla mutta omaa eri määrän pinnejä ja kuluttaa vähemmän sähköä. Jos unohdetaan kanta niin on tuo i7 860 lähempänä i7 920aa kuin i5-prossua niin ominaisuuksiltaan kuin suorituskyvyltään.
Sori en käsitä. Sano minulle miksi se on lähempänä i5:sta kuin i7aa? Pelkkä slotti ei riitä perusteluiksi.