1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Intel Core 2 Duo 6400 vs. AMD Athlon 5400+ X2

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Porshe 08.03.2007.

1. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä se sit tarkottaa jos poweri o passiivijäähdytteinen? Onks se hiljanen? Mikä merkki niitä valmistaa ja mitä ne maksaa? Pysyykö siinä lämmöt alhaisina?

Viimeksi muokattu: 13.03.2007
  2.  
  3. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Passiivinen tarkoittaa sitä että se on täysin äänetön koska siinä ei ole liikkuvia osia. Noita valmistaa useampikin valmistaja. Ne on tosin aika hinnakkaita.

Kannattaa melkein katsella muuten vaan hiljaisia powereita, koska osa powereista on sen verran hiljaisia että ei niistä edes huomaa että ne on päällä.

Esim bequiet:in powerit ovat juurikin tällaisia.

4. Stanner

Stanner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ainakaan mun bequiettini. ;( Ei se kovaääninen ole, mutta kyllä sen kuulee ihan jos vaan omistaa korvat. Toki sekin voi vaikuttaa miten se ääni heijastelee tuolta kopan takaa.

Mulla oli joskus joku 50 euron halpisvirtalähde joka oikeasti oli niin hiljainen ettei kuullut jollet mennyt ihan lähelle. No se sitten hajosi. Bequietin ostin koska luulin, että olisi yhtä hiljainen, mutta paskat. Kyllä tä hiljainen on mutta sen myös kuulee ihan selvästi. No voishan se pahempikin olla.

Viimeksi muokattu: 13.03.2007
  5. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No mitä itse olen noita kuullut, niin ei niistä meteliä haitaksi asti ole.

Mutta oma smart powerini ei pidä lähes minkäänlaista ääntä.

6. greenie

greenie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Antecin NeoHE myös hiljaisia.. Itellä 430W himassa ja voi hyvällä sydämmellä suositella.

Jaa tämä sivu