Moikka.. Itselläni on tietokone ChromeOS. Kysymys on Instagramin oman profiilin ongelmasta. Ja ennenkaikkea tietone sovellutuksesta. Tämä liittyy varmaan Instagramin asetuksiin tmv. Miksen näe omalla tililläni mitä seuraan tai ketkä minua seuraavat kokonaisuudessaan. Vain osan heistä. Tämä koskee tietokoneella kun katson omaa profiiliani. Kun taas puhelimella menen omaan profiiliin niin se näyttää kuten pitääkin. Näen kaikki ketä seuraan ja kuka minua seuraa. Ihmettelen tätä ristiriitaa.. Jos joku pystyisi minulle tämän asian selvittämään olisin kiitollinen. Tämä on tietokoneellakin toiminut ennen samanlailla kuin puhelimella nyt. Se on mielestäni tuo profiili muuttunut tuolla tavoin kun se näkyy niin äskettäin. (Tietokone) Hyvää uutta vuotta kaikille...
Ei valitettavasti tule apuja täältä. Kokeilin asentaa sovelluksen omalle koneella ja kaikki toimivat normaalisti.
Enpä osaa minäkään auttaa. Mutta pohdiskelenpa silti Jos et ole jo tarkistanut, niin puhelin toiseen käteen ja tietokone auki. Käyt asetus asetukselta läpi onko Instagramin asetuksissa eroja eri laitteilla. Yksi mahdollisuus voisi olla, että tietokoneella käytettävään versioon on tullut muutoksia jotka tulee sitten myöhemmin vasta puhelimella käytettävään versioon. Ja vaikka tuossa edellä Jykillä olikin samoin kummassakin versiossa, niin voisiko olla asteittain tuleva muutos. Tämä on siis ihan puhdasta arvailua, kun en Instagramia käytä.