1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Input signal out of range"

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi kimgold 02.09.2007.

  1. kimgold

    kimgold Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on siis hp pavilion f1523 näyttö ja aina kun avaan netin niin joudun vetämään alapalkkia sivulle että näen loputkin sivusta. Olen koittanut muuttaa resoluution "1024 by 768" koska nyt se on kohdassa "800 by 600" mutta aina kun painan Apply niin ruutu menee pimeeksi ja tulee teksti "input signal out of range. Miten saan sen muutettua? Vai voisikohan vika olla jossain muualla?
     
  2.  
  3. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käynnistä kone vikasietotilassa ja vaihda resoluutio 1024x768:aan ja aseta virkistystaajuus 75hz:iin.
     
  4. Leit

    Leit Member

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli samantapainen ongelma HP W2207 näytön kanssa, mutta "input signal out of range" ilmoitus tuli kun yritin videoita katsella. Ongelmasta pääsin eroon kun älysin näytön ajurit laittaa uusiksi. Joten koitappa sinä samaa ja samalla kannattaa ehkä kattoa uusimmat näytönohjaimen ajurit.
     
  5. kimgold

    kimgold Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käynnistin vikasietotilassa ja koitin vaihtaa resoluution. Laitoin palkin oikeeseen kohtaan ja painoin "apply" ja mitään ei tapahtunut.??? Virkistystaajuudesta en ymmärrä mitään... Mikä se on? Missä sen voi muuttaa? Ajuritkin on laitettu eikä auta asiaa. Voisko johtua siitä että laitoin xp:n uusiksi ajat sitten ja tämä mikä mulla on nyt ei ole alkuperäinen?
     
  6. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Työpöydällä oikea klik -> ominaisuudet -> asetukset -> lisäasetukset -> näyttölaite -> virkistystaajuus -> aseta se 75hz:iin.
    Muista muuttaa se resoluutio samalla kertaa.
     

Jaa tämä sivu