1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ratkaistu Inf tiedoston editiointi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi eklu 11.02.2017.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Nuohan on aina malliin "DriverVer=06/21/2006,10.0.14393.0" ja sitten win update koittaa päivittää, no notepadilla esim 2006 muuttaa 2016 niin ei kelpaa ja jos Asus läppäri kiinni yrittää win updata päivittää ja tulee ilmo ettei inf tiedoston allekirjoitus kelpaa. Mitä muuta pitäisi muuttaa kuin esmeksi tuo 2006 jotta siittä tulisi niin uusi ettei win update jos mun Android laite on kiinni yritä päivittää MTP ajuria uusiksi joka ei onnistu. Joudun tuon ns. vanhan sitten asentamaan uudestaan ja taas toimii. Koittanut muuttaa inf tiedoston versiota uudemmaksi mutta senkään jälkeen sen asennus ei kelpaa. Sehän on mikkisoftin tiedosto ja aukeaa notepadilla ihan tekstinä, se on mulla työpöydällä ja asenna uudestaan korjaa tilanteen. Mikkisoftilla ei ole uudenpaa mutta jos joku Android laite mulla kiinni latautumassa yrittää päivittää MTP ajurin ja tuhoaa vanhan ja taas pitää asentaa vanha uudestaan. Aina ei hokaa ottaa laitteita irti kun päivittää joten rassaa hermoja, mitä muuta pitäisi muuttaa jotta näin ei kävisi ?

    Panin vuodeksi 2014 ja versionumeron ekan numeron yhtä isommaksi, sitten latasin inf tiedoston asenna adminina niin ettei ollut yhtään Android laitetta kiinni. Nyt win update ei halua asentaa uutta joka ei onnistu mutta pilaa olemassa olevan ajurin. Nyt en taaskaan löydä miten laitan että on ratkaistu otsikkoon, tumpelo. No sekin löyty eli etsi ja löydä, lisäselvitys tähän vielä, mulla on USB hubi jossa ulkoinen virtalähde niin käytän sitä lataukseen ja samalla tiedostojen siirtoon kun nuo micro usbit ei ole mailman kestävämpiä niin kerran viikossa lataus ja tiedostojen siirto samalla.
     
    Viimeksi muokattu: 16.02.2017
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu