pokka.fi Itse pelaan tuolla. Virtuaalirahalla pelataan, eikä rekisteröidessä tarvii laittaa ees omaa e-mailia.
Katsokaata TV:stä World Poker Tour. Vahdatkaa mainoskatkoja, niissä meinaan on pari suomalaista ilmaista pokerisivua. En vaan kuollakseni muista osoitteita.
En kyllä millää jaksais alkaa pelaa ilman rahaa ku rolliki lähentelee jo kohta 4500euroo. Eikä siihen omaa rahaa tarvii että alottaa pokerin.
Joo, kyllä sinne pitää laittaa. Ei näytä kovin turvalliselta sivulta kun pitää laittaa oma kännykkä numero. Onko luotettava? En meinaa luota hirvesri noihin että "100,000 $ in 1 day!!! JOIN NOW! -sivuille.
Joo ei se oikein ole mielekästä pelata leikkirahalla jo siitäkin syystä mitä jo tuossa mainittiin eli ei pelata pokeria vaan porukka pelaa lottoa. Itse jauhan aina jostain freerollista vähän rahaa tai jotain no depositteja otan ja meen sit pelaan raha pöytään sitä oikeaa pokeria. Koskaan ole tullut laitettua omaa rahaa. Aina löytyy jostain pokerihuone jonne saa vähän pätäkkää ilman omaa panostusta. Esim. just noi prima verkon pokerihuoneet joista mainitsin niihin taitaa kaikkiin saada sen 5 tai 10 ilman omaa rahaa. =) Edit: hirveesti typoja
Todellaki on pokeriin ainaki... Se o sulta pois jos et satu tietää niistä sivustoista jotka sitä jakaa..
Eli mitä tälläisiä pokerisivustoja on tällähetkellä mistä bonuksen saa ilman mtn deposittii tai pelattuja käsiä. Kertokaa myös bonuskoodi tarvittaessa.
Oon koittanu niitä ja esim. sii viimisessä linkissä ei toi koodi toimi enää ja muissa on joku juttu ett joutuu pelaamaan ekaks jotai käsiä tai jotai muita jujuja..
Betssonilla parin viikon pelaamisen jälkeen testasin pokerihuone.com:ia. Ensinnäkin meni hermot niiden nettisivuihin, joita tämä kokenut surffaaja ei osannut käyttää lainkaan. Täysin epäloogiset ja sekavat. Ja itse pokerinpeluukin oli niin kömpelöä ja grafiikka sekavaa, että pysyttelen varmasti jatkossakin betssonilla. betssons rokkaa.