1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ilmainen MMORPG ?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi xcvv 02.04.2008.

  1. MMORPG

    MMORPG Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    WoW privat eivät periaatteessa ole laittomia, niinkuin joku jo mainitsikin, Lineage 2:n privat taitavat olla(ainakin niitä silloin tällöin lopetetaan valmistajien toimesta.)

    Private servereissä on tietysti se miinuspuoli, että kaikki ei toimi aivan 100%. Jotkut questit, tavarat, jne. saattavat bugailla hieman.

    Juurikin tästä syystä taidan itse loppujen lopuksi päätyä maksamaan WoW:ista, eipä se montaa euroa tee kuuta kohti.[/quote]



    sunbreaker6 --> totanoin , mitäpä jos olisit ihan hiljaa asiasta kun et näytä tajuavan asiaa aivan täysin :p

    kivahan se on että yrität saada ihmisiä kiinostumaan private servereistä mutta ei sun tarvitse niitä pelotella turhilla päätömillä asioilla ...

    1. On totta että lineage 2 servuja on laitomia "useita" mutta se ei tee sinusta rikollista tai vastuun kantavaa jos pelaat yhdessä ...

    2. se mitä sanot ettei private servut toimi 100% ei myöskään toimi maksulisetkaan , aina on jotain pikku vikoja miksi pitää laittaa servu "downille" --> "kiini väliaikaisesti."

    jokaisessa private servussa on omat huonot puolensa , buginsa mutta ne korjataan heti kun ne huomataan joka tekee pelistä normaalin kuin maksullinen servu mutta vain ilmaisen . On myös servuja joissa on "customattu" --> "muokattu" asioita esim. nopeutettu levelausta tai voi ostaa hyviä aseita kaupoista mitkä muuten pitäisi saada kovalla työllä ja ajalla ... Mutta tämöisiä servuja on niile jotkva vain viihtyvät olla iso lvlisiä parhaissa kamoissa ja pvp 24/7 ...
     
  2.  
  3. ewk

    ewk Member

    Liittynyt:
    01.05.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pristonale

    Käsittäkseni nyt kokonaan ilmainen. pelattava ja pelaajia riittää.
    Tahkonnut nyt pariviikkoa lähes putkeen.

    Pristontale 2 pitäisi avautua tulevana maanantaina. ei tietoa "ilmaisuudesta". Todennäköisesti muuttuu maksulliseksi jonkun levelin jälkeen.
    Itse odotan kovasti, että päästään parit beta versiot eteen päin, niin alkukankeus on varmasti selätetty.

    lataus filu on kohtalaisen kokokaoinen 1.6g, lupaa jo tuon perusteella suhteellisen hyvää. (tai sit kauheen kasan paskaa). kannattaa koittaa molempia.
     
  4. JanneNis

    JanneNis Member

    Liittynyt:
    01.08.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse alottelin tossa just sellasen kun Runes of Magic , ilmainen tällä hetkellä open beta vaiheessa ja vaikuttaa ihan mielenkiintoselta. Latausfilu on sellanen 3.4gigaa :D .

    Erikoista tässä pelissä on dual class system mihin en itse ole aikaisemmin mmoropessa törmännyt ja se tuntuu toimivan ihan hyvin.

    http://www.runesofmagic.com/en/index.html
     
  5. Jakkuli

    Jakkuli Member

    Liittynyt:
    16.06.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nicklass, anteeks ku en oo päässy vastaamaan, ku kone ollu rikki.
    Nonii, ei pahus kyllä oo lawolfis, mut meinasin yhes vaihees tehä :D
    Mikä on sun hahmon nimimerkki? :O
     
  6. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Huonoja uutisia:

    Darkfall Onlinen julkaisu siirtyy helmikuulle.
    Pelin piti tulla ulos 22. tammikuuta, mutta nyt uusi päiväys on vedetty tuonne 25. helmikuuta saakka =(
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2009
  7. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    691
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo oli aika arvattavissa, ottaen huomioon että peli on vasta closed betassa.
     
  8. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ajattelin olla tunkematta lusikkaani tähän soppaan, mutta nyt on pakko.
    IMO koko pelin idea kuolee siinä että saat heti/mahdollisimman nopeasti maksimilevelit sekä pelin parhaat varusteet. Jaa miksi? No siksi ettet voi enään saavuttaa mitään! Olkooonkin että WoWin privaservulla pelaava pelaaja omaa paremmat varusteet kuin minä itse Blizzardin serverillä, mutta ainakin voin sanoa että olen tehnyt gearin eteen jotain.

    Ja privaattiservereistä yleensä;
    Vaikka siellä luvataankin suuria uptimeja ja lagittomuutta sun muuta, niin näihin tavoitteisiin päästään vain pienellä pelaajakunnalla. Ihan oikeasti, tuhat pelaajaa servulla WoWissa? Ei tule kesää. Lisäksi PvE content laahaa jäljessä, questit bugaavat, patcheja ei ole yms. yms...
    Olen itse pelannut privateserverillä, ja totesin sen touhun turhan tylsäksi muutaman tunnin pelaamisen jälkeen.

    Ja btw, ihan yhtä laittomia ne WoWin ja Lineagen privaservut ovat. Ja jos ei ole varaa maksaa pelistä sitä kymppiä kuussa, niin sietääkin pysyä poissa.
     
  9. MMORPG

    MMORPG Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo taitaa soppa maistua pahalta kun ei jätkä taida tajuta että puhuin ihan maku asiasta, tykkääkö pelata high rate servereissä vai sit low rate... :p

    se ei ole minun ongelmani etkö pidä high rate servuista . ja voihan olla ylpeä että on saavuttanut jotain vaikkapa 5x rate priva serverissä :p

    ja jos jotakuta ei kiinosta maksaa 10 euro johonkin paskaan kuten wow... se ei tarkoita etteikö hän saisi kokea sitä peli iloa kuitenkaan. sitä varten on private servrvut joka makuun
     
  10. ewk

    ewk Member

    Liittynyt:
    01.05.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi mutta taitaa tuo maku/ylpeys asia olla vähän off topic?

    Tehdäänkö niin että listataan tänne vaan pelit yms. info siitä?

    Esim.

    Pelin nimi
    Linkki
    Lyhyt kuvaus pelistä (ei omia mielipiteitä, muuten sopassa on taas liian monta kokkia.)
    Linkki screenshot sivusta.?

    Kiitos.
     
  11. MMORPG

    MMORPG Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    poika puhuu asiaa :d Turha sitä on alkaa tapella mikä on laillista ja mikä ei :D

    sitä paitsi , kaikilla on oma maku , esim . mä en vaan tajua miks jotkut pelaa wowia kun on esim lineage 2 ja muut hyvät pelit tulossa ;d

    mut loppujen lopuksi vastaus on vain "maku asia" ja se että jotkut tykkää tehdä questeja nimitäin toi wowihan on questi peli ;D

    itse en vaan oo sitä sortia joka tykkää questien teosta ^^

    pitäkää hauskaa (I am out)
     

Jaa tämä sivu