1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ilmainen MMORPG ?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi xcvv 02.04.2008.

  1. xcvv

    xcvv Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen pelannut jo reilu 1,5v silkroad onlinea, ja alkaa jo tympäsemään :)
    Joten osaisko joku suositella jotain muuta kokeilemisen arvoista peliä?
     
  2.  
  3. agexor

    agexor Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No en tiedä oikeastaan yhtään HYVÄÄ ilmaista MMORPG,
    mutta onhan nuita kuten Archlord, 2 moons jne.
    Jos lähet hakemaan jotain uutta ja sellaista MMORPG:tä lähet hakemaan nii WoW
     
  4. JanneNis

    JanneNis Member

    Liittynyt:
    01.08.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu on sitä itsekkin monen moista MMORPG tullu koitettuu kalonlinesta, tales of piratersiin.

    Mutta aina oon palannut World of Warcraftin pariin, se on tuttu ja turvallinen, ei noilla ilmasilla oo mitää jakoo wowiin verrattuna.

    Ainoo vaan et wow on kuukausimaksullinen, mutta oon ite laskenut, wowi maksaa vuodessa ~120euroo sillä saisin kaupasta 2 uutta peliä vuodessa, joten mielummin sijotan könttä summan peliin missä sisältöä riittää... Joskus saatan alekorista napata jonkusen pelin mukaan ;)
     
  5. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Guild Wars -pelisarja on kuitenkin hyvä haastaja WoWille, paljon pelaajia (vaikka ei läheskään yhtä paljon kuin täsä toisessa mokomassa) ja ei kuukausimaksua. Tosin pelistä sitten joutuu pulittamaan pienen summan rahaa.
     
  6. agexor

    agexor Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu, jos päätät aloittaa Guild Wars niin suosittelen kakkos-osaa, joka julkaistaan tuota pikaa.
    Jos nyt lähtee ostamaan Guild Warsia nii siitä saa pulittaa 200e pintaa.
     
  7. xcvv

    xcvv Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En usko että alan pelaamaan Guild warssia, koska en halua maksaa :) tiedän että ilmaiset ja hyvät on harvassa (jos on edes olemassakaan), mutta kk-maksuja tai pelin ostamista en halua.
     
  8. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sellainen kun Rappelz. Kaveri on kehunut tuota maasta taivaisiin ja on kuulemma aika saman tyyppinen kuin GW. Tuossa vielä sivu
     
  9. xcvv

    xcvv Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo oon testannu, en oikee tykänny.
    olisin listannu tuohon mun eka viestiin koittamani pelit, mut en millää muista kaikkia, mut sitte ku nimen näkee ni muistuu mieleen.
    mut ainaki näitä oon kokeillu: cabal, kal online, rappelz, silkroad, shadowbane, deicide...

    Edit: ajattelin että vois koittaa joskus 2moons'ia tai 9dragons'sia, onko näistä kellään kokemusta?
     
    Viimeksi muokattu: 02.04.2008
  10. JanneNis

    JanneNis Member

    Liittynyt:
    01.08.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei oo noista kahesta kokemuksia, mutta tuli mieleen yksi mikä oli mun mielestä ihan ok ja ilmainen, ei ainakaa ollu tossa listassa...

    Eli Aeria Gamesin, Shaiya. Mua se jakso kiinnostaa kuukaudenpäivät kunnes palasin taas wowiin... :)
     
  11. Ryanir

    Ryanir Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    WoW on mainio ja tekemistä riittää ja tuo kuukausi maksu on lopulta todella pieni, kun miettii miten sitä muuten törsää ympäriinsä rahaa.
    Mutta kannattaa varoa peli on addiktiivinen ja on huono homma sitten huomata että mättää 10h päivässä eikä muusta välitä kuin epikit kiiltää silmissä:)
     
  12. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu itekki oon huomannu WoWii pelatessa on addiktoiva
     
  13. datahead

    datahead Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 24.05.2008
  14. Ekaros

    Ekaros Regular member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anarchy Online
    http://www.anarchyonline.com

    Vanha, mutta loistava. Ilmaiseksi saa peruspelin ja ensimmäisen boosterin, jotka itsessään ovat jo valtavia, muut lisäosat maksavat joko enemmän tai vähemmän.
     
  15. matias_90

    matias_90 Regular member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan noita ilmasia pilvin pimein :) Ja vielä hyviäkin

    www.mmorpg.com
     
  16. nare

    nare Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en jaksa uutta topiccia tehdä joten kysyn täällä,tietäskö teistä kukaan siis ilmasta(no voihan siitä vähän maksaakkin) peliä joka ei vaatisi liikoja koneelta?niinkun tibian tyylinen mutta ei kuitenkaan.
     
  17. matias_90

    matias_90 Regular member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TerraWorld on hyvä ja ei vie tehoja juuri lainkaan. Suosittelen! Paljon tekemistä, esim woodcuttingia, fishingiä, miningia, player killingiä eli PK:ta, cookingia jne. Isot mapit ja pääsee hyvin alkuun.

    Edit: Unohdin myös mainita että peli on täysin ilmainen :)

    http://www.terragaming.net/
     
    Viimeksi muokattu: 16.05.2008
  18. M4KS4

    M4KS4 Member

    Liittynyt:
    10.03.2006
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noo tässä olis yks hyvä nimeltään Dekaron . Eurooppa 2moons joten suosittelen ei näy turkkeja vääntämässä kebaabeja partyssa :) grindaustahan tua peli on mut kyll siinä on muutakin, eikun kokeilemaan =)
     
    Viimeksi muokattu: 22.05.2008
  19. PrivServ

    PrivServ Member

    Liittynyt:
    30.01.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suosittelen RuneScapea Ilmainen, ellei sitten halua "päivittää" peliään maksulliseen osioon, joka on visalla 4.60€ kuukaudessa ja nykysin suomessa mahdollinen puhelin tilaus on 7.60€ kuukaudessa.

    Runescapessa taitoja on yli 20, mutta grafiikat eivät ole aivan huippu päästä. RuneScapea pelaa yleensä arkisin Suomessa aamulla 40-60 000 tuhatta pelaajaa, mutta iltaisin viikolla on jo 150-200 000 tuhatta henkilöä. Pelissä on yli 120 serveriä, johon kuhunkin mahtuu 2000 pelaajaa. Runescapen etuja on, että jokaisella serverillä sinulla on sama hahmo. Eli vain servua vaihtamalla voit löytää tyhjän kehityspaikan. RuneScapeen on uutisten mukaan tulossa muutaman kuukauden kuluessa uudet grafiikat, joista itse pidän erittäin paljon.
     
  20. Taulu

    Taulu Newbie

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Älä suosittele :D

    RF Online saattais olla iha jees, ite en oo kokeillu mutta kuullu että se on aika hyvä. Ja tuolta mmorpg.comista kannattaa kans kattella.
     
    Viimeksi muokattu: 30.05.2008
  21. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    691
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tuli RF onlinea pelattua silloin jo kun oli maksullinen.
    Hyvänä puolena on oikeastaan ainoana 8 tunnin välein tapahtuva massiivinen PVP tapahtuma Chip war, eli jos PVP kiinnostaa niin kannattaa kokeilla.
    Chip warin ulkopuolella peli on todella tylsää 2 napin grindausta.
     

Jaa tämä sivu