1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Il2 - Pacific Fighters

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi IsoRonny 03.08.2009.

  1. IsoRonny

    IsoRonny Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

    Ongelmani on seuraavanlainen, Tietokoneessani on tarvittavat tehot pyörittämään täysillä peliä, mutta tässä on Windows Vista Basic, Ja ongelma tulee siinä kun pelin kotelossa näkyy että toimii xp ym.. mutta ei vista, kuitenkin olen toisilta foorumeilta lukenut, että saa toimimaan vistalla.

    Kun laitan pelin sisään kone alkaa lukemaan cd;tä kysyy mitä haluan tehä sille sen jälkeen mitään ei tapahdu.. Elikkä lyhyesti sanottuna kone ei avaa peliä joten sitä en voi edes asentaa.
    Olen kokeillut suorittaa järjestelmänvalvojana yms. Mutta kone ei vain suostu avaamaan peliä, joten voisiko joku vähän viisaampi näissä asioissa kertoa minulle mitä pitää tehdä?=)
     
  2.  
  3. yourJoost

    yourJoost Regular member

    Liittynyt:
    26.03.2008
    Viestejä:
    257
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kopioi lätty kovolle ja asenna. ja kyll tua skulaa hianosti visva x64 -käyttixel.
     
  4. IsoRonny

    IsoRonny Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    :D saisinko hieman tarkennusta? Kopioin ..... kovalevylle? ja miten se tapahtuu yms? :) Kiitos
     
  5. yourJoost

    yourJoost Regular member

    Liittynyt:
    26.03.2008
    Viestejä:
    257
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tälläisis ropleemeis olis hyvä tiätää käyttis ja laitteisto.
    ihan ekax, onko visva 32 -vai 64 bittinen?
    näkyykös peliromppu resurssienhallinnas?
    toimiikos romputin muuten normaalisti?

    no joskus winnnin installeri ei osaa käynnistää x ohjelman setupia, joten ko roggiksen saa silloin asennettua ko levyn tiatojen kopioitua kovolle.
     

Jaa tämä sivu