1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

hyvitys?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi arska0909 28.03.2002.

  1. arska0909

    arska0909 Member

    Liittynyt:
    02.03.2002
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    osaisiko joku kertoa paljonko pitäisi saada hyvitystä konekaupasta,kun olin ostavinani 60gb kovalevyllä varustetun koneen,mutta siinä olikin vain 20gb levy kun avasin paketista kotona.ei viitti palauttaa enää kun oli muitakin ongelmia ja ne on nyt selvitetty.
     
  2.  
  3. kkproject

    kkproject Guest

    mun mielestä sä oot oikeutettu saamaan sen 60 gigan kovan ilmaiseksi kun palautat sen 2 kympin sinne liikkeeseen. kannattaa kysyä liikkeestä kuitenkin ensiksi. sehän on vain puhelinsoiton päässä.
     
  4. Newbie22

    Newbie22 Guest

    Ne on Velvollisia korvaamaan sulle 60G kiintolevyn! Jos ne ei sitä tee, sä voit haastaa sen liikkeen oikeuteen kuluttajansuoja lain rikkomisesta. Jos marssit sinne liikkeeseen ja ne valittaa jotain, korota ääntä ja kerro koko tarina muiden asiakkaiden kuullen, on ihme jos ei edes yksi asiakas häivy sieltä liikkeestä sen tarinan aikana. Ja kirjoita lopuksi paikallislehden yleisön osastolla mitä palvelua sait kyseisessä liikkeessä, siinä vaiheessa ainakin moni vanhempi ihminen kiertää sen liikkeen ja kaukaa. Niin minä tein kun kävi samantyylinen ongelma äänikortin kanssa, ja olisi itse pitänyt maksaa asennustyöt ym. kuitenkin liikkeestä soitettiin ja luvattiin korvata kaikki menetetyt rahat. Valitus kannattaa! PS. Yleensä liikkeet kuitenkin korvaavat vian kiltisti ilman mitään meteliä.
     
  5. arska0909

    arska0909 Member

    Liittynyt:
    02.03.2002
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    unohtui sanoa,että en ole maksanut sitä vielä joten siksi kysyin hyvityksestä.sain laskulla mutta jätin oletettavista syistä vielä maksamatta.en itse niin tarkkaan tiedä hintoja,joten etteivät pääsisi jullittamaan.
     
  6. kkproject

    kkproject Guest

    oli maksettu tai ei niin silti sulla on oikeus saada se kuudenkympin kova itelles maksutta tai jos ne ei suostu sulle sitä antamaan niin voit hyvällä omallatunnolla perua kaupan. kyllä ne siinä vaiheessa rupeaa mieltään muuttamaa. sama tilanne on jos vien auton huoltoon ja asentaja tekee jonkun mokan ja esim. jarrut häviää, niin mä olen oikeutettu ilmaiseen korjauksiin takuuehdoin ja asentaja on siinä vastuussa. no joo ehkä huono esimerkki mutta tällein tää vaan on.
     

Jaa tämä sivu