itekki oon rekannu cg:hen. sielt saa hyvät vanhat pelit paitsi et on 50 mb rajotus eli isompia pelei ei saa ilmasel accol :&
Grim Fandangosta en ole kuullu muuta kuin kehuja, enkä sitä ole koskaan älynnyt kokeilla, taidanpa siis hommata sen niin pian kuin mahdollista.
Tietenkin Wanha legenda: 4D Fight boxing. Tai jos autourheilua,niin GP. Nuo pelit vaativat MS-Dos tilaa tukevan Windows: in,joten älä yritä koneella,jolla on win XP.
asiaa!! noi space, police, kings questit oli aika vänkiä ja larry of course mut mites legendaarinen ultima sarja itse en aikoinaa tutustunut kuin sarjan 5 ja 6:een. niin ja sit se joku varas seikkailu hitto ei muistu mieleen, voi niitä aikoja pojat
Molez; Across (Elma:a aikaisempi); Transport Tycoon; Jagged Alliance: Deadly Games, 2, Wildfire, Unfinished Bussiness; Heroes Of Might & Magic sarjat myös legendoja!
legenda of zelda= oon pelannu sen jo läpi 1986-luvulta http://www.inuyashafinland.net/entrance.php?ID=zelda1.php
Yhä meillä olla Quake 2. Lojuu täällä myös Escape from Monkey Island (vai mikä se olikaan). Abe's Oddyseeta kaipaan ma niin, lempipeli miun. Meillä tosin olla Abe's Exoddus. Älkääkä sanoko tosta puhetavasta yhtikäs mittänä.
monkey islandeja kehun itsekin. Muita loistavia vanhuksia esim. lemmings, zak mckracken, worms 2, ja jos olet ropejen ystävä niin baldur's gate ehdottomasti testaukseen ja heti.
Day of the Tentacle ja Sam And Max:Hit the Road Mikähä se peli oli missä oli kolme viikinkiä ja niitä sai vaihdella kesken pelin? Eikä se ole Lost Vikings 1-2, ku siinä sillä yhellä oli pesäpallomaila ja sillä nakkailtiin palloja ja yhdellä oli golfmaila ja se löi palloja kans.
Kyllä ne parhaat pelit oli Amiga 500:lle. Käy lataamassa Winuae (Kickstart rommit joudut etsimään netistä)ja tilaa vaikka verkkokaupasta Competition Pro joystick niin pääset oikeaan pelitunnelmaan.