1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvät kannettavat kaiuttimet?

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi ManWithNoFame 23.05.2013.

  1. ManWithNoFame

    ManWithNoFame Member

    Liittynyt:
    07.09.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    Olen ajatellut hommata kannettavat kaiuttimet, paljonhan näitä näkyy olevan kaiken maailman iPod-telakoita yms., itse en sellaista iPodia omista, vaan tarvitsen 3.5 mm:n plugilla varustetun yksilön. Toki tälläinen monissa telakoissa näkyy sellainenkin olevan....

    Voisiko joku suositella jotain tiettyä kannettavaa kaiutinta? Vähän runsaudenpulaa on näissäkin.... :)

    Pari esimerkkiä, siitä mitä olen hakemassa:

    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10001&compartmentId=10015&categoryId=30661

    http://www.gigantti.fi/product/tv-j...ttimet/LTS715I/logitech-telakointiasema-s715i

    Kiitoksia etukäteen!

    :)
     
  2.  
  3. Joensuu

    Joensuu Active member

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    2,545
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  4. ManWithNoFame

    ManWithNoFame Member

    Liittynyt:
    07.09.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos viestistä.

    Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
     
  5. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tsekkaas uusin hifimaailma (4/2013). Siellä on laaja vertailutesti langattomista bluetooth kaiuttimista.
     
  6. ManWithNoFame

    ManWithNoFame Member

    Liittynyt:
    07.09.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vinkistä!

    Lehti ostettu. En ole vielä kerennyt perehtyä vertailutestiin.
     
  7. reto88

    reto88 Member

    Liittynyt:
    21.09.2009
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Värkkää pringles-kajareista itelles pöntöt. :D Ite tein tuplamono-viritelmän heittämällä ne ilmaset pöntöt pakkauskelmurullan puolikkaiden päihin. Villasukat vielä tukkeeksi sisälle niin johan antaa bassoa. Rumat on mutta soivat (Ja ilmaset!).

    Jos ostamalla ostaa niin tokkopa muutamallakaan kympillä saa tuota settiä parempaa... Ja stereohan olis tullut erilaisella splitterillä. :)
     

Jaa tämä sivu