1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä tallentava digiboxi kaapeliverkkoon?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi jarski25 14.08.2006.

  1. jarski25

    jarski25 Member

    Liittynyt:
    08.11.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän olisi hyvä tallentava digiboxi, vaatimuksena olisi 2 viritintä ja mieluiten 160 Gb:n kovalevy. Onko niitä mitään muita kuin toi paljon puhuttu TOPFIELD TF-5100PVRC ja minkähän hintaisia ne muut on? laittakaa kokemuksianne laitteista sekä kehuja ja haukkuja!
     
  2.  
  3. Saloraman

    Saloraman Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä taida kaapeliin hyviä olla muita kuin Topfield 5100PVRc (tosin tähänkin viestiketjuun ilmaantunee ylistäviä lausuntoja Finluxeista, Medioineista ja Finnsateista). Kaapelitarjonta on raivostuttavan minimaalista.
     
  4. sampe73

    sampe73 Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2006
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]3 hurraa huutoa finnsa...[/bold]

    No ei sentään..[​IMG] Mulla kyllä on tuo Finnsat FSC7200PVR ja on toiminut kohta vuoden hyvin. Ja eipä ole kokemusta muista bokseista pahemmin.
     
  5. Pstopper

    Pstopper Regular member

    Liittynyt:
    14.11.2005
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Handan DVB-C 6000 on ainenkin itselläni toiminut hyvin. Hinta 400 eurosta ylöspäin.
     
  6. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Medion MDC4400 löytyy kaapeliin 160Gb:n kovalevyllä, ja kolmella virittimellä varustettu malli. Eli voit katsoa yhtä kanavaa, ja tallentaa vaikka kahta samaanaikaan. OVH on 449€, ja ainakaan en ole kuullut tuosta mitään pahaa sanottavaa.
     
  7. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo TopField on hyvä valinta. Hintaahan laitteella toki on muita enemmän. Itselläni laite ollut hieman yli vuoden ja moitittavaa en ole vielä löytänyt.
     
  8. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä ole kyllä kuin kaksi viritintä tuossa ;)

    Turha vissiin mainita, mutta Markantalossa myivät tuota vähän aikaa sitten hintaan 299€, mutta ei taida enää saada tuohon hintaan.

    Onhan tuosta pahaakin sanottavaa, useillakin keskustelupalstoilla.

     
  9. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep. Minun mokani.
    Tosiaan markantalo tuota myi alle ostohinnan melko rankastikin ( ostohinta muistaakseni melkein 400€ )
    Itse en ole tuosta kyllä valituksia kuullut, eikä noita ole tainnut mennä vielä yhtään huoltoonkaan meidän myymälämme kautta.

    Ihan hyvä laite tuokin on, mutta taitaa tuo Topfield olla vielä ominaisuuksiltaan hieman parempi.
     
  10. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Turha tuota on huoltoon viedäkään, kunnei valmistajalla kerran ole 100%:sti toimivaa softaa tuohon boxiin eli huollossa ei softaviat parane. Toisaalta ei "tavallinen" boxin ostaja tuota tiedä.
    Pahin vika taitaa olla, että ajastintallennuksia jää toisinaan tallentumatta. Esim. Oma 2 vuotta Medion 4200 ei ole tehnyt yhtään oharia tallennuksissa.

    Jos ihan speksejä tuijottaa, niin aika tasaväkisiä nuo ovat. Topfieldin ainoa etu taitaa olla nuo lisäohjelmat, joilla saa boxia muokattua "paremmaksi", mutta itse en maksaisi tuosta ominaisuudesta 150€ ;)
     
  11. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Topfieldi 5000 sarja(Suomen "oma" 5100) o senvert kaua ollu jo markkinoil, et suurin osa lapseviost o saatu karsittuu(osa kunniasta tietty kuuluu aktiiviselle käyttäjäkunnalle). Tiedä sitten miten o esim to Medionin laita.
    Itte hommasin to tf5100pvrt(antenni) pitkä ikäsyyttää ajatellen. Tavllisella tossun kuluttajalla sitä tuskin kyseiselle poksille on koska pävityksiin vaaditaan tietokone(netti, usb-johto ja hieman kärsivällisyyttä lukea ohjeet tarkkaan) tai jälleenmyyjällä käynti.
    kovalevy tilakin pitäs riittää jos ei taakuilla o välii nimittäin tuohon on onnistuttu jo 500gt kovokin asentaan ja topyhän osaa itse tehdä tarpeeliset alustukset...

    Oikeestaan aino "kunnonvika" joka häiritsee on sähkökatkoksen aiheuttama kellomuistin menetys eli kone menee tehdas kelloihin vuoteen 2003 eikä siitä itse osaa palata takaisin jollon mahdolliset ajastukset(loman aikana) menevät ketuilleen...
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2006
  12. jarski25

    jarski25 Member

    Liittynyt:
    08.11.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kkitoksia avuista, ostin topfieldin TF-5100PVRC:n ja hyvin on toiminut. maksoin kyseisestä laitteesta 540 eeroa ja oon tyytyväinen laitteeseen sekä hintaa!
     

Jaa tämä sivu