1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä mp- soitin!

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi ramonen 21.08.2009.

  1. ramonen

    ramonen Member

    Liittynyt:
    09.08.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensiksi, ehdottomasti EI Ipodia!
    Siinä oli tärkein vaatimus.
    Nyt käytössa ikivanha Creativen joku MuVo100, Paristokäyttöinen, tökätään suoraan USBiin. Erittäin näppärä muutenkin käyttää! Mutta muisti loppuu aina kesken (512Mb). Eli hakusessa suuremmalla muistilla ja mielellään värkki mikä syö SD-kortteja.. Ja suunnilleen samoilla ominaisuuksilla ja toiminnoilla mitä tuo vanha ja loistava MuVo... Pitää saada soittaa levy kerrallaan ja levyn loputtua kiltisti vaihtaa seuraavaan levyyn (aakkosissa). Ja nappia painamalla pääsee suoraan levynvaihtovalikkoon ja soivaan levyyn! Siitä eikun eteen tai taakkepäin valkkaamaan levyä.
    Ja levyt pitää saada eri kansioihin, niin, että soitin ymmärtää ne myös olevan oikeasti eri kansiossa. Eli jos kansiossa 1 on tietynlaista poppia ja kansiossa 2 toisenlaista, niin voin valita, että soittaa vain kansion 2 levyjä aakkosien mukaan...
    Nuo kun löytyy jostain, niin eikun kauppaan.. Tuossa paria halpaa olen kokeillut ja ovatten olleet ihan persiistä...
    Ja mitään video-joulukuusta en tarvitse...
    Ihan perussoitin! Onko niitä?!
     
  2.  
  3. capuzino

    capuzino Member

    Liittynyt:
    16.11.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laatua ja tehoa minulla ainakin toiminut usean vuoden kunnes itse mokasin... Kummiskin Katsos iriverin mp3 soittimia. Hintaa niillä joskus ainakin oli ja laatuakin löytyy. Itselläni oli 1GB iriver H10 Jr. jossa oli 40h akkukesto. Perusmalleja on monta ja laatua ainakin löytyi...
     

Jaa tämä sivu