Hyvä kone hintaisekseen?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi wizzyp 08.01.2011.

1. wizzyp

wizzyp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja aihe oli oli seuraavanlainen : '' Hyvä kone hintaisekseen'' eikä mikään vitun näytönohjain kiistely. Minulle riittää hyvin low asetukset, sillä elämässä on muutakin kun PELIT ( vai onko kaikilla) ja vanhempia pelejäkin voi pelata lähes täysillä asetuksilla.

eiköhän tämä keskustelu ollut tässä.

2.  
  3. raven0ak

raven0ak Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wissyp, rauhotuppa sinäki. Kovaa äänee haukkumisella ei saa kuin muut vihaiseksi :)
    Ei se ehkä fixua ole tulla offtopiccina yli tarpee olevaa tasoa esittelemään, mutta ei tuo sinunkaa aggressivine asenteesi siitä järkevimmästä päästä ole.

4. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Ostaja on tyytyväinen ja se on tärkeintä.
    Jos joku kasaa paremman setin tuohon hintaan niin hänelle mainetta ja kunniaa, mutta minä en tuosta enään osaa parantaa.

Viimeksi muokattu: 08.01.2011
  5. Da_Fallen

Da_Fallen Guest

Agressiivinen asenne, ylimielisyys ja taito ymmärtää tekstit aivan miten haluaa. Sä pötkit vielä pitkälle.

Ainoa asia joka mun kommentissa oli offtopiccia oli se että haukuin sun asennetta, mikä kylläkin on aivan kauhea. Muute kommentti oli täyttä asiaa. Kun vaan olisit lukenut sen kunnolla. Tutkaileppas noita sun postejas ja mieti että kuka tässä uhoaa ja kenelle.

Ja ihan offtopiccina, tuossa sun kommentissas ei muuten oo yhtään pitävää argumenttia. Uskon että ala-astelaisilla olis hyvät mahollisuudet päihittää sut väittelyssä - sä kun selvästi tykkäät tehdä asioista henkilökohtaisia.

Toisaalta tiedän ettei tästä väittelystä tule ikinä loppua koska jotkut ihmiset ei vain suostu itsepäisyydeltään ymmärtämään mitä toinen yrittää sanoa.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.01.2011
  6. wizzyp

wizzyp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitokset sinulle pcp! ilman sinua minulla olisi nyt pöydällä joku gigantin 400e romu 2gb muistilla ja 2x 2.0ghz prossulla ja 300gb kiintolevylla ja ati 3000 näyttiksellä :) Olen iloinen että ostin sittenkin osina koottavan :) kiitokset että jaksoit noin pitkään auttaa tässä hommassa !

7. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Eipä mitään on se mukava autella täällä :)

Jaa tämä sivu