1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä ja halpa DVD-soitin Divx/Xvid -tuella?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Xenzv 27.05.2005.

  1. jp.69

    jp.69 Guest

    Procaster on kyllä ihan hyvä kunhan päivittää firmiksen esim. temin firmis toimi hyvin mutta ja iso mutta ainakin mulla on mp3 kuuntelu kun se penteleen soitin vahvistaa kappaleiden hiljaisia kohtia ja sitten myöhästyy kun soitto alkaa täysillä .
    On ollut tosi rasittava piirre minulle kun kumminkin kuuntelen musiikkia
    paljon joten minä ainakin vaihdan tämän pioneeriin.
    Mutta jos pääkäyttö on elokuvien ja jpeg kuvien katselu niin on hintansa väärti.
     
  2.  
  3. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oikeastaan ProCasterista on tällä hetkellä olemassa kahta mallia:
    04.05.01.00 servolla (vahempi malli) codekit ehkä paremmat kuin uudemmassa mallissa esim GMC toimii erittäin hyvin, mutta soittimessa Packed Bitsream aiheuttaa nykimistä Xvidissä, kuten monessa muussakin soittimessa. Tuki vain SRT-tekstityksille

    17.03.00.00 servolla, jolla kaikki uudet ProCasterit ovat. Soitin tukee luutavasti Packed bitsreamia, mutta Xvid+GMC elokuvat nykivät.
    Tukee SRT,SUB-tekstitystä (ainakin tälläisiä ominaisuuksia/bugeja olen poiminut soittimen omistajien viesteistä)

    Tosin verkkokauppa on luvannut uusia firmware päivityksiä, mutta en tiedä milloin ne on tulossa ja millaisia ominaisuuksia niissä on
    Lisäksi on kuulemma tulossa ProCaster 003 soitin markkinoille

    Itse omistan ProCaster 002 soittimen vanhemman mallin 04.05.01.00 servolla ja elokuvat toimii erittäin hyvin kunhan vain muistaa poistella packed bitsreamit ja muuttaa tekstitykset SRT-muotoon, mutta tätä vanhempaa mallia ei juuri mistään enää saa
     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2005
  4. rscossu

    rscossu Guest

    Yamada 6700, omaan ollu tosi tyytyväinen, on toistanu tähänmennessä kaikki poltetut cd/dvd:t. Uusin firmis tietenkin sisään. Hintakin kohtuullinen, tais olla tänäpäivänä n.79.-
     
  5. pyksy

    pyksy Guest

    LG DVX8x51, mistäs tota sais ostaa ja millasiin hintoihin, onko tietoa?
     
  6. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  7. pyksy

    pyksy Guest

    Joo eiköhän se toi ole, katselin itsekin samaa. Vois varmaa saada gigantista halvemmalla vielä, toikaan kyllä paha hinta ole.
     
  8. pyksy

    pyksy Guest

    Joo niillähän ei ollut tota mallia, enää mut toi, kauppiaan mukaan uudempi malli on vastaava, DVX9900 tuli sitten haettua ja sopu hintaan vieläpä, expertiltä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.08.2005
  9. teletappi

    teletappi Member

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aihetta sivuten kysyn mielipidettä soittimestani (sony dvp-ns52p) ja miten kyseisella soittimella saa divx leffojen tekstit näkyviin...
     

Jaa tämä sivu