Hyvä hiiri ja näppis pelikäyttöön?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Hopeamies 07.12.2007.

1. ZamPPa007

ZamPPa007 Guest

Joo iteltä täydet pointsit Diamondback 3G:lle kysessä käteen sopiva ja nopea/tarkka hiiri. Tää hiiri on sitten melko kevyt, mutta en oo nähny siinä mitään haittaakaan jotku tykkää jotku ei. Ompaha parempi viuhkoo ku pelaa:D. Ja tuosta näppiksestä G11 on ihan varmasti hirveän hyvä ostos, mulla itellä on se enkä kadu yhtään ostostani. Ja tolle hiirelle ois hyvä joku laadukas hiirimatto.

2.  
  3. Jansku07

Jansku07 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen tuota Sidewinderiä testaillut verkkokaupassa, eikä kovin vakuuttavalta tuntunut. Jollain suomalaisella verkkosivulla (mato78, metkumods tjsp.) taisi olla arvostelu tuosta hiirestä. Mene ja tiedä. Itselläni käytössä MSIE explorer 3.0 enkä ole valintaani katunut. Logitechin MX518 ollut käytössä myös, mutta en siihen niin paljoa tykästynyt. Makuasia..

4. SnipeFinn

SnipeFinn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mul on G11 näppis ja eikä toimi niin ku pitäs. Ei toimi hotkeysit eli ne media näppäimet ja se play\pause nappi painuu koko-ajan pohjaan. Oon yrittäny korjata ei onnistu ja oon myös huomannut et noita näppäin ongelmia on ollu monella G11 näppiksen omistajalla joten mulla ei oo ainakaan hyviä kokemuksia tästä. Pitänee joskus etsii uus parempi näppis ja mitä mieltä ootte näist hiiristä Razerin Deathadder vaiko Lachesis kumpi ois parempi.

Viimeksi muokattu: 02.08.2008

Jaa tämä sivu