DirectX ja OpenGL pelien nauhoittamiseen FRAPS, Gamecam tai D3DGear. Ja nykimistä tulee. Ongelma on siinä että pakkaamattomana videon tallennus vie liikaa IO-kaistaa joka aiheuttaa nykimistä. Videon pakkaus lennosta ja pelaaminen ei puolestaan yleensä onnistu prosessoritehon puutteen vuoksi.
Jossain BF2 servereissä on jonkinmoinen recorderi, jolla voit katsoa pelisi jälkeenpäin lataamalla tiedoston. Miinuspuoli on se, että voit katsoa sitä vain BF2:ssa, etkä voi esim. tehdä siitä videotiedostoa.
mulla toi toimii muuten hyvin, mut näkyy nopeutettuna ja pelit(elma) ei näy kunnolla. pelit pätkii aivan sairaan paljon ja näkyy oikeassa ylä kulmassa.
Ja sitten tuosta pätkinnästä, että hypercam kyllä vie aika paljolti tehoja, kun kuvaat videota, mutta ilman uudempaa myllyä ongelma ei taida ratketa. =) PS: En tajunnut tuota "näkyy oikeassa yläkulmassa" juttua...
mul on samat asetukset. mut kun laitan isomman kun start X 446 start Y 322 se valittaa et The recording frame rate you specified is too high. please click "more information..."button to learn about possible remedies. mitä teen
Voisko joku kertoa miten saan noi äänet? Jotenkin jäi vaan epäselväks... -.- Eli Asetukset NYT mitä on: Avi File: FPS: 30 Record Soundi checkattu Auto Selecti on Soundi: 16bittine 11025 Samples per sec Pliite auttakaa
-.- voit esim tehdä sillein, että eka kuvaat ilma ääniä ja sitten lisäät musiikin tai haluamasi äänen. Windows Movie Makerilla.
Ei sillä pystykään, mutta esim. Audacitylla voit äänittää sen kyseisen raidan, minkä haluat... Linkki: http://audacity.sourceforge.net/
No Audacity ei oikein liity tämän Hypercamin käyttöön, mutta hyvä jos pystyin auttamaan tässä ongelmassa. =)