1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Huonoin kännykkäliittymien asiakaspalvelu?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rattus 22.03.2006.

1. Artsi007

Artsi007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on taas DNA ja ilman ongelmaa. Mihinkään asiakaspalveluun en ole joutunut vielä soittamaan. Tässäkin on kyse kuitenkin vain 10€ mutta jos vaikka minulle luvataan jotain alennyksia yms niin minä kyllä pidän siitä kiinni että sen myös saan. Aivan järkyttävää toimintaa TeleFinlandilta.

2.  
  3. oxygenol

oxygenol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellänikin oli tuossa alle vuosi sitten ongelmia telefinlandin kanssa. Johtuen vain wap asetuksista. Puhelimeni oli joku ihme motorolan E365 johonka sitten tuo telefinlandin asiakaspalvelu ei osannut vastata mistään suunnasta. Jos kävi telefinlandin liittymän myyntipisteessä niin sieltä vaan sanottiin, että soita asiakaspalveluun?!?! Asiakaspalvelusta taas sanottiin, että kannattaa kysyä liittymän myyjältä. Laskutuksen kanssa ei kyllä ollut ongelmia.. Kaiken muun kanssa oli, Asiakaspalvelu oli täysin pers****ä, nykyään soneran asiakas ja nyt ottaa päähän se 5sentin aloitusmakso per puhelu, pitää taas vaihtaa johonkin halpisliittymään ja toivoo ettei oo heikkoa asiakaspalvelua.

4. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Warhol, en itse näe tässä ketjussa yhtään mitään väärää, ainut mistä telefinland voisi vetää herneet nenään on että olet omaan artikkeliisi kirjoittanut asiakaspalveluhenkilöiden nimet.. suomessa kyllä saa kirjoittaa internettiin jos tuntee kokeneensa vääryyksiä, tietty olet maininnut aika tarkkaan nimet.. =) joten jos telefinland haluu jotain pois netistä niin uskosin sen olevan tommi.netin artikkeli, tällöin pyyntö tulisi sinulle..

suomi24:stä en tiedä, mutta siellä käytös on välillä 'vähän' outoa..

itse vaihdoin sonerasta telefinlandiin hintojen nousun takia, ja mitä nyt käyttäjän nimeä täytynyt vaihtaa puhelimella niin hyvin onnistunut..

uskomaton tarina ja hyvä kuin jaksoit

5. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alkas vähän epäilyttämään että onko koko sirkkaa edes olemassa. Mutta joo... Onneks päätin jo pari vuotta sitten, etten Soneralle anna senttiäkään rahoistani.

6. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    hape, soneraa kohtaan taitaa olla enemmänkin tollaisia päätöksiä tehtynä =D

itselläni on myös soneran adsl, joka on toiminut moitteetta, aukesi jopa etuajassa ja asiakaspalvelu on toiminut, paitsi että se on tajuttoman ruuhkainen

kaverilla soneran adsl myöhästyi jonkun verran ja taisivat saada 2 tai 3 kuukautta ilmaiseksi tästä johtuen, ja 8/1mb sekä 38e/kk on ihan kiva saada pari-kolme kertaa ilmaiseksi :) tämä kanssa toimi, laskuja ei tullut ollenkaan useaan kuukauteen.

7. stillborn

stillborn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    otin toisen liittymän viime viikolla Elisalta ja tilasin samalla Nokian N70-älyluurin ja paketti luvattiin viikossa. Juuri äsken asiakaspalvelija soitti ja pahoitteli, että paketin saaminen viivästyy 2-3 päivää. En odottanut noin hyvää ja kohteliasta palvelua. Great!

8. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    voihan perkele, jos en sanois. ei voi kuin nauraa kyseiselle asialle. itse olisin kyllä jo vaihtanut liittymän jollekkin toiselle operaattorille. itsellä tällähetkellä dna ja kolumbus, eikä kummastakana toiminnallisesti mitään pahaa sanottavaa. itse en aijo sekaantua mihinkään mikä liittyy soneraan.

eipä telefinlandiakaan periaatteessa enää ole. tekihän ne MUUTAMAN miljoonan tappiota. :D

9. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sillon ku mulla oli Sonera tai Telefinland, ni asiakaspalveluun pääsin yleensä suoraan tai parin minuutin jonotuksella.

Nyt olen tässä soitellut muutaman kerran tonne Kolumbuksen asiakaspalveluun ja viimeksi odotin yli 10 minuuttia..

10. Kellopeli

Kellopeli Guest

Mikäs siinä jos asiakkaita on niin paljon, että on varaa vähän tinkiä jostain päästä... Inhimilliset erehdykset on täysin ymmärrettäviä, mutta tommonen saamattomuus ja asiakkaiden halveksuminen alkaa kyllä vit**ttaan. KAPINA! noei ;)

11. Chi

Chi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuntuu, että tässä maassa ei saa hyvää palvelua, oli kyse sitten ravintoloista, kännykkäliittymistä tai vaikkapa vain ruokaostoksista. Kamalaa sähläystä ja delegointia, kukaan ei loppujen lopuksi muista/tiedä mitä alunperin tapahtui ja missä järjestyksessä, virheet kuitataan käymällä päälle kuin yleinen syyttäjä ja epäillään asiakasta ennenkuin tiedetään jutusta edes perusfaktat.

12. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuossa olet kyllä harvinaisen oikeassa.
    Kävin Turussa ravintolassa syömässä ennen viikon matkaa Åreen Ruotsiin. Siellä sai tarjoilijaa odotella ja osasin jo ruokalistan lähes ulkoa tilausta tehdessä.

Kävin sitten seuraavalla viikolla Åressa porukalla yhdessä ravintolassa, joka oli sillä hetkellä lähes täysi. Silti meitä palveli parhaimillaan 3 todella mukavan tuntuista tarjoilijaa ja homma hoitui hyvin, ryhmässä oli 8 jäsentä...

Jaa tämä sivu