1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humaxin kanssa isoja ropleemia

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi digijorma 03.01.2007.

  1. digijorma

    digijorma Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    CXC-2000PVR on tuon boxin malli ja ongelmia on muutama. Itse boxin kanssa ei mitään ongelmaa, mutta DVD/VHS -yhdistelmälaitetta en saa enää toimimaan vanhaan malliin asennettuani boxin. Missä vika? Kytkennät on oikein. Ennen ei tarvinnut kuin laittaa combonauhuriin virta päälle ja oikea kanava tuli itsestään, nyt ei onnaa millään. Olen koittanut kaikkia mahdollisia mieleeni tulevia juttuja mutta enää ei omat rahkeet riitä.

    Onglema nro 2

    Mikä ihme on avauskoodi?? Ensimmäisellä kerralla kun boksin kytkin sitä ei tarvittu, mutta nyt kun laittaa laitteen menun päälle, kohdissa asennus ja kavavien järjestely laite kysyy jotain avauskoodia mistä minulla ei ole aavistustakaan.

    Toivon pikaisia vastauksia. Tuttavani kehui tätä paikkaa ja sanoi että täällä saa vastauksen kysymykseen satavarmasti. Luotan teihin! :)
     
  2.  
  3. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se avauskoodi on rivi nollia, taisi lukeakkin siinä manuaalissa.

    Huomasin eilen ettei videoissa näy kuva, jos digiboksissa on virrat päällä, scartti varmaankin ohittaa antenni liitännän. Hitto.



     
  4. digijorma

    digijorma Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tuosta avauskoodista. Lukihan se siellä ei vain heti osunut silmään. Tuota alempaa juttua en ymmärtänyt. Liittyykö tuo tähän Humaxiin tai kysymykseeni jotenkin? Sori, aloittelija kun ei ymmärrä kovin paljon...
     
  5. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei. Itsellä huomasin tuon ongelman vaan,
    sinullahan on varmaan molemmat laitteet scartilla kiinni.
     

Jaa tämä sivu