1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax PVR 9500C ongelmat

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi BlueRoan 04.10.2011.

  1. BlueRoan

    BlueRoan Member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taitaa olla minulle viimeinen sähkölaite tätä merkkiä. Viimeinen päivitys laitteeseen on tullut syyskuussa 2007, ei näytä valmistajaa/mahantuojaa kiinnostavan asiakaspalvelu. Edelleen samaa vikaa Welhon kaapelissa eli satunnaisia nauhoitusten epäonnistumisia, todella hidasta ohjelmaoppaan latausta jne. Kirjoitin joskus (pari vuotta sitten) Humaxille palautetta ja sieltä vastattiin, että uusi päivitys olisi kehitteillä.

    Ei näin...
     
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Muistan minäkin hyvin tuon ongelman. Itsellä vain myönteisiä kokemuksia antenniverkon Humaxeista, eka ostettu elokuussa 2007, toinen vuosi myöhemmin kakkosboksiksi makkariin.
    Näissä vain ekassa oli alussa tallennusongelmia ylen kanavilla mutta tämä tuli kuntoon eikä sen jälkeen ole neljään vuoteen yhtään tallennusta epäonnistunut laitteen takia.
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showpost.php?p=943329&postcount=1155

    Lisäksi siskolleni ostin joskus welhon verkkoon Humax CXC2000PVR yhden virittimen laitteen eikä häneltäkään ole kuulunut valituksia tallennusten epäonnistumisista.

    Mutta näitten hyvien kokemusten vuoksi ostin pojalleni merkkipäivälahjaksi vuonna 2008 tuon PVR95000C laitteen vaikka tiesin noista ongelmista juuri Welhon verkossa. Muualta Suomessa oli jo tullut kaapelitalouksista myönteistä palautetta tuon laitteen toimivuudesta ja koska Finnsatilta luvattiin vielä päivitystä niin menin lankaan ja ostin laitteen. Päivitystä joka olisi korjannut tuon tallennusten epäonnistumisominaisuuden ei sitten koskaan tullut ja poikani kiroilee vieläkin aina välillä sitä minun ostamaa lahjaa. =)
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=65123&page=7

    Mutta kuten sanoin, itse olen edelleen erittäin tyytyväinen antenniverkon laitteeseen 9200T...
     

Jaa tämä sivu