1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax PVR-8000T päivitysongelma

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi inehmo 01.04.2006.

  1. inehmo

    inehmo Member

    Liittynyt:
    12.06.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

    Olen tuossa yritellyt päivittää tuon boxini firmwarea, mutta tuloksetta.
    Sain FinnSatilta kaapelin, jonka liitin nollamodeemikaapeliin, ja sen taas PC:n ja boxin välille.
    FinnSatilta hain tarvittavat softan ja päivitys fileen.(NPGTTF10009_all.hdf)
    Kaapelikin toimii, koska softa alkaa päivittään firmwarea ehkä sekunnin jonka jälkeen nakkaa...
    error code: E-UT

    (Käyttis on XP)

    Humaxilta löytyi tuommonen selitys tuolle errorille:

    UART RX/TX time out

    There is communication problem between source and target

    1) Check whether the S/W is compressed or not and Check whether you use the proper download tool for the software
    2) Reduce the download speed and try to download again
    3) STB main power Off/On and try to download again
    4) Reset the PC and try to download again

    Ei auta nuokaan ohjeet, joskin tuon 1 kohdan alku on epäselvä ---> Check whether the S/W is compressed or not

    Löytyskö helppiä keltään...
     
  2.  
  3. topaakko

    topaakko Member

    Liittynyt:
    14.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ainakin toiminut yleensä normaalisti, eli oletko purkanut fileen? Finnsatilla hyvä selostus miten toimitaan. Portti on mulla com1 ja baudrates 115200 ja File nappulan jälkeen pitää näkyä tiedoston polku, saat sen kansion kuvasta haettua.. Muistaakseni mulla tuli samaa erroria kun hain väärän filen valmistajan sivuilta, en tiedä mistä johtui. Epäilisin maakohtaisia eroja, mutta itellä finnsatin kautta on tullut toimivat.
     
  4. inehmo

    inehmo Member

    Liittynyt:
    12.06.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmmm...juu kyllä on purettu ym. Finnsatin ohjeiden mukaan, ja yhteys muodostuukin laitteiden välille, mutta ei kestä kuin hetken.
    Humaxin maahantuojan mukaan pitäs lähettää maahantuojalle päivitettäväksi, kun meilailin sinnepäin....en ole kuitenkaan antanut vielä periksi........
     

Jaa tämä sivu