1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Humax HDPVR-5000T digiboxin päivitys muistitikulta?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi tuuli23 21.10.2014.

  1. tuuli23

    tuuli23 Member

    Liittynyt:
    30.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyseisen digiboxin päivitys ei onnistu muistitikulta, vaikka tarkasti Humax:in sivujen ohjeen mukaan olen tehnyt! Tallenne "hyppii" sitä katsottaessa. Uusimman päivitysversion pitäisi korjata se vika jonka saa ladattua Humaxin sivulta ja purkamisen (WinZip) jälkeen muistitikulle. Olen soittanut myös Humax:in tukeen, mutta neuvot lähes samat kuin heidän sivuillaan. Missä mahtaa olla vika ettei päivitys onnistu sitten millään? Jos jollakin on onnistunut ja lisätietoa päivitykseen tarkemmilla ohjeilla, niin kertoisitko miten onnistuit? Kiitos!
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Itse en kys. boksia omaa, mutta useimmat boksit ovat aurinkoakin tarkempia pivitykseen käytettävän tikun laadusta...

    Koeta jollain toisella tikulla, toisella tiedostojärjestelmällä, yms...

    T: Vesku
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Jos tallenteet hyppii katsottaessa niin mä ehdottaisin kovalevyn formatointia. Päivitykset ei siihen auta.
     
  5. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Tallenteiden hyppiminen johtuu ainakin Topfieldin kohdalla lähes poikkeuksetta kuolevasta tai jo hajonneesta virtalähteestä. Siihen ei kovalevyn alustaminen tai vaihtaminen vaikuta mitään. Kannattaa avata laitos ja tarkastaa miltä sisusta näyttää. Jos ei vaan onnistu, niin melkein vaihtaisin vaan suosiolla johonkin parempaan merkkiin. Topfield ja Humax ovat sieltä halvimmasta päästä (laadullisesti).

    E: Meni pilipalimerkit (Humax & Topfield) sekaisin.
     
  6. tuuli23

    tuuli23 Member

    Liittynyt:
    30.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei taas, laitoin Humax-päivityksen kokeilumielessä toiselle muistitikulle, mutta ei, ei vaan ala päivittämään. Onkohan ketään joka olisi päivittänyt itse kyseisen digiboksin muistitikulta, olisin kiinnostunut tietämään onnistuiko helposti? Tallenteen "hyppimistä" on toisinaan enemmän ja joskus jopa ei ollenkaan. Tätä laitetta olen käyttänyt todella vähän, toinen ollut pääasiassa käytössä) Topfield on ollut joskus myös käytössä ja toimi moitteettomasti.
     

Jaa tämä sivu