1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax CX-FOX C II

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Micco91 19.05.2007.

  1. Micco91

    Micco91 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tollanen on meillä digiboxi. Tavallisesti kun tossa vaihtaa kanavia niin ruudun alaosaan tulee sellanen laatikko jossa lukee mikä ohjelma tulee ja mitä seuraavaksi... Yhtenä päivänä kun avasin tuon niin siinä sanottiin, että on joku päivitys saatavilla. Painoin OK ja tuloksena se laatikko hävis. Kaikki on muuten niinkun ennallaan, mutta haluisin sen laatikon takas :(
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on toi sama boxi uudet päivitykset tuli äskettäin,ei ainaskaan "Infopalkki" mitään hävinnyt,koitas palauttaa laite tehdasasetuksille ja tee sen jälkeen kanavahaku ym muut asetukset uudelleen.
    Ohjelmistoversio.FFCCX 1.00.21
    Latausohjelmaversio.H.6.44
    Welho Kaapeli TV.
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2007
  4. qarios

    qarios Guest

    Mulla on samanmoinen boksi, joka toimi aiemmin moitteetta. Nyt kun olen päivittänyt laitetta HTV:n tarjoamilla päivityksillä suoraan kaapeliverkosta, laite ei enää toimikaan kunnolla.

    Viimeinen päivitys edellisellä viikolla aiheutti sen, ettei laite toimi enää edes tyydyttävästi. Välillä laite jumiutuu (palautuu vain:töpseli irti ja takas), tekstitykset ovat jäljessä ja välillä vaan laite toimii hitaasti.

    Mitä pitäisi tehdä? Kääntyä HTV:n puoleen vai kenties myyjän?
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuon päivityksen ongelman havaittiin, mutta liian myöhään. Welho on luvannut korjauksen mutta koska se saadaan jakoon on eri juttu. Helpoin tapa on jos itseltä löytyy tietokone ja nollamodeemikaapeli hakea edellinen versio täältä ja asentaa se.
     
  6. juka39

    juka39 Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla noin kuukauden vanhassa pätkii YLEn kanavat (ei B ja C nipun kanavat) niin, että täytyy katsoa analogisilta tai siirtyä makuuhuoneeseen, jossa vanha Medion 9220C toimii moitteetta vaikka onkin n. 18 metrin pitkän antennijohdon päässä, jolloin signaali on pari "pykälää" heikompi kuin Foxin saama. Aamulla näkyvät YLEn kanavatkin jonkin aikaa kunnolla, kun yöksi otan aina virrat pois boksista. Mikähän vika Foxissa lienee?
     
  7. ström

    ström Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Jep, mulla sama homma. Laite toiminut kesään asti ok, mutta alkoi jumittaa viimeisimmän päivityksen jälkeen. "nollamodeemikaapeli" on siis minkälainen?
     
  8. juka39

    juka39 Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    FOX kettuilee edelleen YLNn kanavilla, mutta vain ajoittain. Esim. toissapäivänä Kalevan kisojen aikana, ei kuitenkaan koko aikaa. Olen järkeillyt, että moinen johtuu YLEn lähetyksestä (joka meille tulee Elisan kaapelilla Jyväskylässä)ja jota FOXin nykyinen ohjelmisto (minulla 21 loppuinen) ei osaa ottaa kunnolla vastaan. Viime kädessä syyllinen on siis maahantuoja, joka ei saa jakeluun sellaista ohjelmaa, joka toimisi kunnolla. Eipä taida omatoimisestakaan päivittämisestä olla apua, kun ei tiedä mihin versioon päivittäisi.
     
  9. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mikä ongelmana kun erillinen tallentava dvd-laite ei löydä digiboksin kautta tulevia kanavia? pitääkö boksi (Humax CX-FOX C II) laittaa ajastetuksi kun haluaa tallentaa erillisellä dvd tallentimella jotain ohjelmaa?

    asetukset olen käynyt läpi. dvdlaitteen kuva näkyy televisiossa. toimii hyvin muuten mutta ei löydä digiboksin kautta kanavia. dvd soitin löytää vain analogiset lähetykset. apua

    johdot on laitettu niin kuin boksin käyttöohjeissa neuvottiiin
     
  10. juka39

    juka39 Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MInulla sama ongelma edelleen, siis pätkiminen: Luin jostakin, että pari boksimerkkiä (ei sanottu mitkä)käyttäytyvät juuri tällä tavalla A-muxissa. Vikaa korjataan parhaillaan. Jospa se siitä. Humax Fox on käytettävyydeltään niin erinomainen boksi, ettei siitä maltaisi millään luopua.
    Missä operaattorin verkossa olet ja mikä on Foxin päivitysversio?
     
  11. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  12. ström

    ström Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    [/quote]MInulla sama ongelma edelleen, siis pätkiminen: Luin jostakin, että pari boksimerkkiä (ei sanottu mitkä)käyttäytyvät juuri tällä tavalla A-muxissa. Vikaa korjataan parhaillaan. Jospa se siitä. Humax Fox on käytettävyydeltään niin erinomainen boksi, ettei siitä maltaisi millään luopua.
    Missä operaattorin verkossa olet ja mikä on Foxin päivitysversio?[/quote]
    Welho on operaattori ja versio on H6.44
     
  13. ström

    ström Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Lisäys edelliseen; itseasiassa nyt parin viime viikon aikana aikana laite on taas toiminut hyvin. Omasta mielestä mitään uutta päivitystä ei ole tullut, mutta en ole ainoa meidän familyssä, joka laitetta käyttää... täytyy kysellä.
     
  14. ntiNalle

    ntiNalle Member

    Liittynyt:
    04.09.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt ihmetyttää pientä miksi meidän boksiin ei oo tullu mitään päivitysilmotuksia? Eikä uusia päivityksiä mukamas löydy, vaikka tohon on uudempikin versio saatavilla. Tietokoneen kautta päivittäminenki ois vähä ongelmalista ku tartteis olls sit semmottiis kilometri piuha.
    Tuuppampa tähän samaan hengenvetoon sit kysymyksen, että mikä idea on tossa kun meillä on kaapleiboksi, mut plustv kortti on antenniverkon kortti? Tai jotai tollasta toi miäs mulle höpis :D
     
  15. MissBlue

    MissBlue Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    982
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaapeliverkossa noita samoja kanavia sisältäviä paketteja trokaa oma kaapelioperaattori.
     
  16. ViliDaa

    ViliDaa Member

    Liittynyt:
    23.02.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla olis ongelma. Jo pitkän aikaa mun kyseinen yksilö on jumittanut Voicen ja MTV:n kohdalla, eli kanava pyörii, mutta kaukosäädin ei tottele. Töpseli irti ja takaisin, tulee päivitysikkuna ja nopean päivityksen jälkeen toimii taas.

    Mutta tänään kun tein saman tempun, kuten miljoona kertaa aikaisemmin, boksi kysyikin: "Uusi ohjelmaversio saatavilla, asennetaanko?", Painoin "ok". No, boksi alkoi päivittää versiota H6.44, mutta jumittaa siihen tilaan. n. 10sek kuluttua kuva häviää sekunnin ajaksi ja boksissa välähtää vasemmalta luettuna punainen, vihreä sekä keltainen valo ja asennusikkuna palaa jälleen 10 sekunniksi. Kaukosäädin ei reagoi mitenkään. Jos otan töpselin pois ja kytken sen takaisin, ongelma jatkuu. Vaihdoin scart-liitäntöjä dvd-soittimen kanssa, ei toimi.

    Pitääkö boksi päivittää koneen kautta, mistä semmoisen kaapelin saa?
     
  17. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla jumittaa tuo boksi kun se on ollut kauan päällä (20h). silloin teen niinku sä- töpseli pois
     
  18. ström

    ström Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    viime viikolla tuli uusi automaattinen päivitys ja sen seurauksena eurosportin selostukset tulevat kahdella kielellä. Toisesta kanavasta suomeksi ja toisesta norjaksi. Onkos kellään mitään ehdotuksia?
     
  19. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenhaku (kannattaa tehdä aina päivityksen jälkeen)
     
  20. ström

    ström Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenhaku (kannattaa tehdä aina päivityksen jälkeen)Hei, toimii. Kiitos vinkistä!
     
  21. ville78

    ville78 Member

    Liittynyt:
    17.11.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistä sais CX-FOX CII. humaxin kaapeli boxiin kaukosäätimen kun koira järsi sen ;( enkä vie sitä takuuseen
     

Jaa tämä sivu