1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Huippupuhelin huonolla kameralla?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pekka29 25.07.2018.

  1. Pekka29

    Pekka29 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2017
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    44
    Pisteet:
    38
    Hei,

    Olen miettinyt myykö mikään valmistaja enää teknisesti loistavaa puhelinta huonolla kameralla.
    Itse en puhelimessa kameraa käytä, mutta muut ominaisuudet ovat tärkeitä. Tuntuu tyhmältä ostaa joku puhelin jota markkinoidaan kameralla ja sitten maksaa siitä helvetisti. Vaikken siis kameraa mihinkään tarvitsisi.
    Joten kysymys kuuluu onko mitään tehopuhelinta, jossa kamera olisi perustasoa?
     
  2.  
  3. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
  4. Pekka29

    Pekka29 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2017
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    44
    Pisteet:
    38
  5. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Suoritin riittää käytännössä kaikkeen puhelimella tehtäviin hommiin eli tuskin siitä jää mikään kiinni. Mulla itsellä on samalla suorittimella varustettu malli ja vielä ei ole tullut tehorajat vastaan vaikka mitä olen tehnyt. Nykyään kun ei kannata maksaa yli 500 euroa puhelimesta kun halvemmalla saa riittävän hyvää.

    On näitä muitakin kuten: https://elisa.fi/kauppa/#!/tuote/OnePlus-5T-64-Gt
     
    Whatta Heck kiitti tästä.
  6. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Hmm. Oletko tutustunut uudelleen brändättyyn Nokia - mallistoon. Löytyy ihan arkiluurejakin. Odotukset eivät tällöin kannata olla kovin suuria. Toisaalta... itse sijoitin luuriin puhelimena sen satkun verran ja loput samaan kuoriin kameran osalta loput. Samassa paketissahan nuo kulkee :)

    OP3T ja ei päivääkään että olisin katunut ostosta. Luuri sinne... ~ 100€? Ja kamera erikseen ~ 300€.

    Asiat noissa kulkevat käsi kädessä, hinnan perusteella voit saada ok laitteen. Tieten tahtoen ja rajaten saat ei-niin-ok romppeen.

    Asia toimii kaikessa muissakin elektroniikan ja elämän valintatilanteissa.
     

Jaa tämä sivu