1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC wildfire vai nokia c6?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi boywholovesHTC 01.08.2010.

  1. Tarvitsisin apua kännyköiden kanssa, eli kysyisin vaan teidän mielipiteitä. Siis HTC wildfire vai Nokia c6? Speksit on aika lailla samat paitsi että Wildfiressä on pienempi resoluutio, eikä siinä ole qwerty-näppäimistöä. Mutta kertokaa minulle mielipiteenne siitä kumman ostaisin ja jos on muita 300€ hintaluokkaa olevia älypuhelimia, niin kertokaa.
     
  2.  
  3. kkjjkk

    kkjjkk Member

    Liittynyt:
    06.08.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wildfire. Näytön tarkkuus ei ole haitannut. Tämän käyttöliittymä (android 2.1) valovuosia nokialaista kehittyneempi. ja lähiaikoina julkaistaan 2.2 päivitys. miinuksena vain hidas 3d-pelien nopeus ja ä ja ö kirjainten hankala syöttö.
     
  4. Tcav

    Tcav Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, todellakin kannattaa hankkia Wildfire mieluummin kuin Nokialainen. Itse olen nyt kymmenen Nokialaisen jälkeen käyttänyt vajaan viikon HTC Desireä ja takaisin paluuta ei ole. On tuo Android vaan sen verran mahtava käyttöjärjestelmä.
     
  5. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsekin tilasin tuossa juuri HTC Wildfiren. Tähän asti aina noksua ollut, mutta nyt tuli semmonen fiilis että HTC:tä on pakko kokeilla. Saa nähdä käykö samalla tavalla kuin Tcaville.
     

Jaa tämä sivu