1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Wildfire, Samsung Galaxy 3, ZTE Blade vai Nokia 5530

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi henrip1234 08.02.2011.

  1. henrip1234

    henrip1234 Member

    Liittynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Olen nyt jumissa valitsemassa kosketusnäyttökännykkää hintaluokkaa 150-250e ja olen ajatellut noita samsung galaxy 3sta, ZTE Bladea,htc wildfireä ja nokia 5530aa. Joku auttakaa mikä kannattaisi valita ja miksi? tarviamani ominaisuudet:
    -Hyvä äänenlaatu musiikinkuuntelua varten
    -kosketusnäyttö ottaa hyvin vastaan kosketusta
    -hyvä nettiselailu
    Ehdotuksia otetaan vastaan.
     
  2.  
  3. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noista neljästä joko Wildfire tai Galaxy 3. ZTE kannattaa unohtaa suosiolla ja nokialainenkin jää auttamatta noiden Android vehkeiden jalkoihin. Itse varmaan suosittelisin ottamaan Wildfiren.
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Wildfire tai Galaxy 3, nokialainen on hidas noihin kahteen verrattuna ja ZTE on merkkinä ainakin viellä vähän epäluotettava ja taitaa bladen käyttökin olla vähän tahmeeta.
     
  5. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole Bladen käyttö tahmeeta:) Hyvä puhelin tuntuu olevan. Tosin kiusallinen verkko-ongelma ollut sauniksen bladeissa jolloin ei aina ota puheluita vastaan, mutta toivottavasti korjaavat tuon pikinmiten. Poislukien tuon olisi puhelimen hinta eri logolla varmasti yli nelinkertainen...
     
  6. henrip1234

    henrip1234 Member

    Liittynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Vai pitäiskö sittenkin oottaa vaan kun noi samsung galaxy mini, ace ja gio tulee suomeen ja ostaa jonkun niistä? Onko jollakin tietoa minkä noista edellä mainituista voisi ostaa ja minkä niitten hinta on tullessaan (milloin??) oon harkinnu tota giotaki aika paljon :DD
     

Jaa tämä sivu